2 תשובות
שואל השאלה:
תודה. כן אני אלך להבדק pcr אבל בכל מקרה באנטיגן ביתית יצאתי שלילית
לי לא היו תסמינים בכלל כשחליתי בקורונה, הלכתי להבדק ליתר ביטחון אבל בתכלס הרגשתי טוב. לדעתי כדאי לך להבדק, בעיקר אם בילית איתה הרבה זמן.