20 תשובות
לדעתי לא
לא
אנונימי
בתור אחת שנמצאת בפאנדום זה די ברור שאני אגיד כן
מה שכן מבחינת עובדות זה כל אחד והדעה שלו בנוגע לזה
מה שכן מבחינת עובדות זה כל אחד והדעה שלו בנוגע לזה
מה פתאום
ברוקהאמפטון
זה הדבר הכי מצחיק שיצא לי לראות פה
יש מלא להקות רוק שלוקחות אותם בפער
יש מלא להקות רוק שלוקחות אותם בפער
^ נכון
לא
מה זה וואן דירקשיין
לדעתי לא
חד משמעית לא
עניין של טעם
אולי להקת הפופ הכי טובה שהייתה לא יודעת לא נראה לי כאילו...
לא לא לא לא לא לא לא לא לא ושוב לא
בשבילי לא,זה עניין של טעם.
וואן דירקשיין להקת בנים טובה אבל לא הכי טובה, אני מניח שהביטלס או הג'קסון פייב הם להקת הבנים הכי טובה שהייתה.
לדעתי ביטלס הייתה הכי מוצלחת למרות שאני דיירקשנית וגם וואן דיירקשן שיגעו את העולם אבל ביטלס זה רמה אחרת ואני דיירקשנית:)
אז לא
אז לא
וחוץ מזה זה לחלוטין עניין של טעם יש כאלה שיגידו שלא ויש כאלה שכן
אני ממש אוהבת אותם אבל לא הם לא
תראי , אם את דיירקשנית מן הסתם שתאמרי שכן,
אבל זה תלוי גם בטעם האישי שלך
אבל זה תלוי גם בטעם האישי שלך
באותו הנושא: