7 תשובות
מאיפה הורדת את האפליקציה?
שואל השאלה:
קוראים לאפליקציה לחצן אוטומטי ופשוט כל מה שאני לוחץ זה מקריא
אנונימי
זה נגישות כנראה , יש לי את זה גם (היה יותר נכון , אני לא מנוגשת פשוט פעם לחצתי על זה)
נסה לכבות ולהדליק את הטלפון
שואל השאלה:
תודה סידרתי
אנונימי
שואל השאלה:
לא
אנונימי
וירוס כנראה, אייפון ?