6 תשובות
שיש טעם מגעיל אחרי כמה דקות אם אני לא טועה
כמו שיש לך קורונה ואין לך טעם בכלום אז משהו כזה
כאילו טעם ריק
כאילו טעם ריק
טעם פחות טוב מהטעם המקורי של המאכל, טעם דהוי כזה לא ברור ולא בהכרח טעים
נראה לי שחוסר טעם או טעם לא ברור
^^^לא
טעם לואי זה שיש למשהוא טעם שלא אמור להיות לו או שיש טעם מוזר אחרי כמה דקות
טעם לואי זה שיש למשהוא טעם שלא אמור להיות לו או שיש טעם מוזר אחרי כמה דקות
בלי טעם
באותו הנושא: