7 תשובות
השאלה היא למה לו ליזום את כל המגע והפלירטוטים ואחר כך להיות אדיש לסיטואציה ולהתייחס לזה כאילו כלום לא קרה. לפי דעתי הוא פשוט לא מצליח להחליט אם הוא רוצה אותך או לא, יכול להיות שבהתחלה (כשהיו פלירטוטים וכו) הוא רצה אותך ועכשיו כשזה פתאום נהיה אמיתי והוא יודע שאת רוצה אותו גם הוא נבהל והתחרט ומעדיף להיות אדיש כדי שלא תפתחי ציפיות. תנסי לפתוח את העניין איתו, הוא כבר יודע שאת בעניין שלו אז אין לך מה לחדש לו
שואל השאלה:
ניסיתי לפתוח את זה, והוא חזר על זה שהוא לא מרגיש מוכן לזוגיות ואני בשלב הזה כבר התייאשתי מזה.. אני ממש מאוהבת בו אבל אני חושבת שהוא משחק איתי כי הוא יודע שאני רוצה אותו ועדיין מתנהג כאילו הוא חסר מושג.. וגם הצורה בה הוא הגיב לי להודעת פרידה הזאת אני בכלל השתגעתי מהחוסר עניין שלו בקשר
אנונימית
מעבר ללהיות מוכן לזוגיות... את יודעת אם הוא מרגיש אליך משהו?
שואל השאלה:
הוא טען שכן גם פעם הושבתי אותו לשיחה ואמרתי לו שפשוט יגיד לי אם הוא לא מעוניין וזהו והוא אמר שזה לא העניין, כתבתי לו פעם בוואצאפ שהוא גם היה מגיב כמוני אם הייתי דוחה אותו והוא אמר "לא דחיתי אותך אבל בסדר", אבל בתכלס זה דבר ידוע שאם בן אדם באמת רוצה מישהו הוא הולך עליו בכל הכוח ובמקרה שלו זה מרגיש כאילו הוא משאיר אותי על אש קטנה כי גם כששאלתי אותו בשחרור שלי אם הוא בטוח בהחלטה שלו הוא אמר "אני חא יכול להיות בזוגיות כרגע" הוא מוסיף כל הזמן "כרגע" ו"נראה מה יהיה" כדי להשאיר אותי מעוניינת
אני עשיתי את ההחלטה כבר לנתק קשר אבל אני לא מפסיקה לחשוב עליו ועל למה הוא הגיב בצורה שהגיב
אנונימית
אני חושבת שלא כדאי לך להמשיך לקוות לבחור שמתייחס אליך ככה. אם תתני לו להחזיק אותך על סטנד ביי את לא תשיגי מזה כלום כי ברגע שהוא ימצא מישהי שבעיניו "יותר טובה" את סתם תיפגעי אפילו עוד יותר, בגלל התקווה שיש לך שמשהו אולי יקרה. בעיני "לא מוכן לזוגיות" זה סתם תירוץ עלוב, אתם בני 20 לא 12. אל תתני לו לשחק בך ככה, דעי מה את שווה
שואל השאלה:
אני מסכימה אותך, אני סתם בדכאון מזה כי אני באמת מאוהבת בו קשות..
את חושבת שהתגובה שלו להודעה נבעה מחוסר אכפתיות ?
אנונימית
אני חושבת שאם הוא היה רוצה שיקרה בניכם משהו הוא כבר היה עושה משהו. זה כואב לשמוע אבל זאת האמת בעיני.. יכול להיות שהתגובה היתה להבהיר שלא יקרה בניכם משהו, אבל זה שהוא כותב "כרגע" זה כדי להשאיר לעצמו אופציות. בכל מקרה, התנהגות דוחה ולא מגיע לך יחס כזה
באותו הנושא: