6 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל מה עם מי שלא כי הוא חיובי אלא היה ליד חולה?
כן אבל מה עם מי שלא כי הוא חיובי אלא היה ליד חולה?
אנונימית
אה לא חושבת
לא שלחו לי והייתי לידה.
לא שלחו לי והייתי לידה.
די בטוחה שכן
אנונימית
כן
חברה שלי קיבלה אתמול תשובה חיובית ושלחו לה הודעה ךהכנס לבידוד אז כן
לא נראלי..
באותו הנושא: