3 תשובות
לא יודעת מה עובר עליהם אבל אולי זה סתם מרמור/ רגישות שלך לאחרונה כי את מעורערת עם עצמך. את מעולה אל תתני להם לשחק לך בראש.
אל תתני להם לפגוע בך
צריך להבין מאיפה זה נובע , מאיפה בוער לאנשים פשוט בכוונה לפגוע באחרים כדי לגרום להם להרגיש רע. אלה בדרך כלל אנשים שרע להם בחיים , שרע להם עם עצמם וזו הדרך שלהם להוציא את התסכול שלהם לגרום לאחרים להרגיש רע עם עצמם .
קשה לי להאמין שאדם שבאמת טוב לו בחיים האלה היה כך כך בוער לו מבפנים מהתחלה לגרום לאחרים להרגיש רע.
זה נובע סך הכל מאומללות לכן לא צריך לתת לאנשים את התענוג
אנונימי