18 תשובות
חורף
חורף
חורף
חורף
חורף
חורף בגלל שהבגדים יותר יפים.
אבל גם קיץ כי הבגדים פחות מסתירים את הגוף.
אני בדילמה.
אבל גם קיץ כי הבגדים פחות מסתירים את הגוף.
אני בדילמה.
חורף
הכי כיף כשקר בחוץ ואז נשארים בבית
הכי כיף כשקר בחוץ ואז נשארים בבית
חורף
חורף כי זה גם היום הולדת שלי
וזה גם כיף לצפות בגשם 3>
וזה גם כיף לצפות בגשם 3>
חורף
שואל השאלה:
אף אחד לא אוהב יותר קיץ?
אף אחד לא אוהב יותר קיץ?
שואל השאלה:
ה ל ם
ה ל ם
שואל השאלה:
..
..
חורף
קיץ חדמש
קיץ יהזויים למה שתאהבו חורףף
חורף
חורף