5 תשובות
בכיתה י' לפי התיכון שלי לפחות אין בגרויות
רק עבודות/ פרויקטים 30% במקצועות תנ"ך, היסטוריה ולשון
בגדול זה תלוי בבית הספר, אבל למעשה אין בגרויות בכיתה י', מלבד בגרות אחת במתמטיקה, מועד קיץ, רק למי שניגש ל־3 יחידות...
בנוסף, כן ישנן עבודות סביב פרוייקטים של הערכות חלופיות, שמהוות 30% מסך ציון הבגרות בכל מקצוע לפרטיו.
לא עושים בגרויות בי עושים אולי את ה30 אחוז וגם זה לא כזה
אה ואם את 3 יחל מהיר במתמטיקה את עושה רק בזה בגרות והיא קלילה כזה
יש בגרויות פנימיות בי בדכ. מקצועות כמו אנגלית, לשון ויש כמה בתי ספר שגם תנך. בגרויות כאלה הן בגרויות שמהוות חלק מה30 אחוז.
אני לא זוכרת כמה, אבל עשיתי אחד במתמטיקה שאלון ראשון