14 תשובות
זה בסדר גמור, גם אם לא באה לך הערכה.
את כן יכולה לעלות שם פרקים בשביל יותר חשיפה
שואל השאלה:
זה לא מזיק לי נכון?
אנונימית
לא אמור לעזיק לך כנראה יתן לך יותר חשיפה ואןלי יתנו לך רעיונות חדשים
שואל השאלה:
אבל אין לי אינסטגרם.
אנונימית
את יכולה לעשות אם את בגיל המתים וגם לא חובה חשיפה בשביל לפרסם ספר צריך שעורך או משהו יוהב את מה שאת כותבת את יכול לשלוח להם מייל כנראה
גם לי אין, אני מפרסמת רק בוואטפד.
אני גם מקווה להוציא ספר לאור יום אחד.

אני חושבת שעדיף שתפרסמי את הספר שלך (להפנות אנשים לוואטפד).
אני עושה על דברים שאני כותבת סירטונים לטיקטוק, ואז שואלים אותי מאיפה זה. ככה מגיעים יותר קוראים.
שואל השאלה:
אין לי טיקטוק אבל ואני לא יודעת אם אני אפתח רק בשביל זה :/
זה כזה מסובך אוף
אנונימית
תפתחי בשביל זה ויכול להיות אחר כך תפתחי עוד אחד לדברים אחרים או תשתמשי באותו אחד לכמה דברים
שואל השאלה:
אוקיי ומה עושים שם?
אנונימית
אין לי מוסג אין לי טיקטוק:(
אבל את תוכלי ללמוד לבד זה אמור לא להיות קשה
שואל השאלה:
לא באלי לפתוח טיקטוק
אנונימית
אז אל תפתחי.
איך קוראים לספר? אני אשמח לפרסם אותך אצלי
לא בא לך כי את מתצלת או כי את מפחדת?
אם את מתצלת ספרי עד 10 ותעשי את זה
אם את פוחדת אני לא יודע איך לעזור
שואל השאלה:
לא באלי כי טיקטוק לא מעניין אותי.. אני משתעממת מהדברים האלה בקלות כאילו זה לא נראה משהו שאשקיע בו
אנונימית