5 תשובות
שלילי
עריכה:חשבתי שt זה שלילי לא משנה
M.d
בשביל בדיקה חיובית, צריך שיהיה שני קווים, אחד על הc ואחד על הt
שלילי זה רק אחד על הc
אז אני מניח שהבדיקה פסולה, משהו בתהליך לא קרה כמו שצריך
t=test, זאת הבדיקה עצמה, אם יש פס אדום אז זה חיובי.

אבל!

c = control, זאת הביקורת של הבדיקה, אם שם אין פס אדום, אז יש תקלה כלשהי בבדיקה והיא פשוט לא תקפה.
אנונימי
בכל מקרה זה חיובי גבולי
שואל השאלה:
תודה❤
עדכון: עשיתי עכשיו חדש ויצא שאני שלילית
אנונימית
באותו הנושא: