7 תשובות
וואלה לא יודעת, מקווה שמהר
השנה, בנימין נתניהו עוד יחזור, ".to quote a robot i know: "i'll be back
יש מצב שאם יהיה איזשהו עימות עם החמאס וישראל באמת תלחם וחזק אז עבאס יעזוב והממשלה תתפרק
בקרוב מאוד
אם בנט יפרק את הממשלה כשלפיד יעלה זה יהיה מצחיק.
לא בקרוב
יש הרבה אנשים שתומכים בו
יש הרבה אנשים שתומכים בו
מהר בעזרת השם המדינה מתפוררת כאן ואני חושבת שהוא לא הבין בהכרח למה הוא נכנס
אנונימית