6 תשובות
תגידי שנפגשתם ואמרת לו איך את מרגישה אליו ואז הוא התוודה שהוא גם, התנשקתם ובהמשך קרה מה שקרה


אבל אל תראי לה את הבדיקה המזוייפת היום כי אי אפשר לראות אם את בהיריון כל כך מהר
שואל השאלה:
כן אני יודעת אני לא אראה כזה מהר אבל אני צריכה שיהיה פירוט יותר על מה שקרה אחרי!.
כי היא תשאל שאלות היא לא טיפשה
אנונימית
תגידי לה שאת מתביישת לדבר על זה אולי?
כי אם יש לך תדמית של ילדה טובה אז הגיוני שכאילו תתביישי לדבר על זה
תתחילי ככה
אני יודעת שזה הזוי ואת היחידה שאני מספרת לה כי אני באמת סומכת עלייך שלא תספרי לאף אחד.
קודם תגרמי לה להשתכנע מזה שאת סומכת עליה ושאת רוצה לספר לה סוד.
אחרכך תגידי "אז יש לי איזה ידיד שאת גם מכירה (במקרה והיא מכירה) ואני עדיין לא אגיד לך מה השם שלו אבל יכןל להיות שהיה בנינו משהו כבר כמה חודשים ולא סיפרתי לאף אחד כי לא ידעתי שזה בעמת יתפתח למשהו... מפה לשם הוא רצה להפגש איתי, דיברנו על היחסים בנינו והכל ואז הלכנו אליו לבית לכמה דקות כי הוא רצה להטעין את הטלפון ישבנו וזה...."
ואז תשלחי לה את ההודעה הזאת תחכי לתשובה שלה ואז תרשמי "אני באמת סומכת עלייך ואת היחידה שאני מספרת לה את זה כי זה חדש לי ואני יודעת שאת תחשבי שזה הזוי אבל הוא התקרב אליי.. מפה לשם התמזמזנו ודבר גרר דבר.. אם את מבינה למה אני אומרת. בבקשה אל תשפטי אותי או משהו, זו הייתה החלטה קשה והתלבטות אם לספר לך או להשאיר את זה לעצמי.."
ולפני שאת שולחת לה את הבדיקת הריון תתקשרי אליה בוכה (תראי סרטון עצוב או משהו או תזכרי במשהו עצוב או תחשבי שהסיטואציה אמיתית) ותגידי לה שאת בהריון ואת לא יודעת מה לעשות. תשלחי לה תמונה של הבדיקה ותמונה שלך בוכה ואדומה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אנונימית את חולת נפש אבל אני אוהבת אותך תודה ימלכה
אנונימית
באהבה נשמה
אנונימית