43 תשובות
שומם
ואי שלא יראה בכלל, שלא יהיה
הוא לא, כמו שהחליפו את מיוזיקלי
נראלי זה יהפוך לפורנו
קניבליזם יהיה טרנד
הולכים להמציא משהו חדש לדעתי וכולם ינטשו את הטיקטוק . הטיקטוק כבר לא מה שהיה
זה ככה כבר עכשיו לא?
ימצאו לזה תחליף
כמו פייסבוק
לא יהיה על בטוחחח
אותו דבר רק יותר מדורדר
יותר מדיי טכנולוגיה
הרבה יותר מידי קרינג'... כל שנה טיקטוק הופך רק ליותר מטריד
ימחק (מקווה)
פורנו, בוודאות
אבל אני מקווה שפשוט לא יהיה
אבל אני מקווה שפשוט לא יהיה
אני מקווה, מתפלל, מייחל, מצפה ותולה את יהבי שבעזרת השם ית' לא יהיה טיקטוק בעתיד.
בהתחלה טיקטוק נראתה כמו אפליקציית ריקודים אבל בקצב של עכשיו זה עוד יהפוך בעתיד ל-only fans
כבר עכשיו אני רואה בטיקטוק הרבה בנות שעושות אונלי פאנס והן מדברות על אונלי פאנס בטיקטוק והן מנסות לנרמל פורנו לכולם באפליקציה של קטינים
כבר עכשיו אני רואה בטיקטוק הרבה בנות שעושות אונלי פאנס והן מדברות על אונלי פאנס בטיקטוק והן מנסות לנרמל פורנו לכולם באפליקציה של קטינים
אנונימי
זה יהיה פאסה
ימציאו אפליקציות חדשות
ימציאו אפליקציות חדשות
זה באמת כנראה יהפוך לפורנו קטינים ומקומות יותר רציניים כמו "יוטיוב שורטס" שעכשיו תופס תאוצה יחליפו אותו או שתהיה אפליקציה חדשה במקום.
תחת
בטח ימציאו אפליקציה אחרת
יותר חרא ממה שהוא עכשיו
אנונימית
פורנו. חד משמעית.
יהיה ערוץ פורנו
ונאמר אמן שלא יהיה קיים :)
במילה אחת פייסבוק
או אתר חשפנות
או ז"ל כולם יעזבו כי בסופו של דבר זה יימאס כמו כל טרנדד
או ז"ל כולם יעזבו כי בסופו של דבר זה יימאס כמו כל טרנדד
לא יהיה
על הפנים
לאנשים שאומרים שטיקטוק לא יהיה עוד כמה שנים תחשבו שמטה נוסדה ב2004 וטיקטוק הוקפת את מטה מכל בחינה אפשרית...
תחשבו לבד,זה ילווה אותנו בעשר שנים הקרובות על פי מבקרי בורסה
תחשבו לבד,זה ילווה אותנו בעשר שנים הקרובות על פי מבקרי בורסה
מקור התאבדות
אנונימית
זומרנג
יסגרו את זה עוד מעט אני בטוחה עוד מעט טיק טוק יתחיל להתדרדר
לא יהיה
ימציאו עוד אפליקציה בסגנון
וכולם יעברו אליה
עד האפליקציה הבאה
ימציאו עוד אפליקציה בסגנון
וכולם יעברו אליה
עד האפליקציה הבאה
רציתי לכתבו אתר פורנו אבח כבר כתבו
אנונימי
נראלי כבר בחצי שנה הבאה לא יהיה בו ריקודים בכלל אלא רק שיווק ובדיחות שחורות
טיקטוק זה סרטן
לאציודעת אם טיקטוק אבל יהיה אלגוריתמים שזה נדיר אבל מפחיד גם אבל רק עוד מאות שנים
נוראי ומדורדר רצח
מי אמר שזה יהיה בכלל
חרא.
ימציאו בתקופה הזאת פ*רנו לגילאי 0-3
באמת שאני לא רואה תקווה לאנושות
באמת שאני לא רואה תקווה לאנושות
אנונימית
אני באמת לא מבין פה אנשים אני בטוח שהוא לא ישתנה יותר מדי.
נראה כאילו זה פשוט עובד ע"פ טרנדים, טרנדים זה מה שנותן לאפליקציה הזאת חיים - אחרי הכל, כל טרנד נותן צבע לאפליקציה ומשנה אותו קצת. אני בטוח ב100% שעוד כמה שנים טיקטוק יישאר חי ונושם. אין לחזות מי או מה ייקנה את האפליקציה ולמה הוא יהפוך אותה; אבל במידה וטיקטוק נשאר טיקטוק, כנראה יישאר אותו דבר כמו עכשיו
חוץ מזה, גם אם לא משנים את טיקטוק לשם אחר/אפליקציה אחרת, הבעלים הנוכחי של האפליקציה יכול לעשות מה שהוא רוצה בה מתי שהוא רוצה בה - גם את זה, אין לחזות.
טיקטוק תלוי בהרבה מאוד דברים, באיכות הנוער שמשתמש בו (אחרי הכל, רוב המשתמשים הם בני 14-22).
אתם כנראה לא מבינים, מה שאתם רואים עכשיו זה מה שאתם חוזים - מדורדר רצח (בנות 15/16 מראות מחשופים מטורפים בסרטונים חסרי פואנטה, אנשים מעשנים בלי הפסקה (וזה מספיק)), יהפוך ל"onlyfans" (יש מאות אלפי בנות שמשתמשות באפליקציה כדי לפרסם את האונלי פאנס שלהן).
אל תשכחו שיש אנשים מכורים לטיקטוק, ויכול להיות שהם גורמים לאנשים אחרים להוריד אותה גם (גם אני כזה). אני לא חושב שתקום אפליקציה אחרת ושהיא תועדף לחלוטין על פני טיקטוק.
הרבה פה מדברים על כך שהאפליקציה תהפוך שוממת ושלא יהיו בה יותר משתמשים, אז אני רוצה להגיד לכם שבעיניי זה לא יקרה מהסיבה שעכשיו טיקטוק היא בין המדיות החברתיות הכי מפורסמות ומצליחות - אי אפשר להגיד שהמקום הזה יהפוך שומם סתם ככה
אם המשתמשים הקבועים של טיקטוק (בכל רחבי העולם) יתחילו להבין שהאפליקציה מדרדרת, רק אז היא תנטש, ולמה שזה יקרה? הרי כל מה שקורה שם עכשיו, זה די בגלל שאוהבים את זה. מדורדר זה לא בהכרח רע לאפליקציה, אולי זה דווקא מה שהדור הבא יאהב, אולי טיקטוק רק תגדל
ולכל מי שתהה, יש לי טיקטוק ואני שונא את האפליקציה הזאת, דעתי האישית
נראה כאילו זה פשוט עובד ע"פ טרנדים, טרנדים זה מה שנותן לאפליקציה הזאת חיים - אחרי הכל, כל טרנד נותן צבע לאפליקציה ומשנה אותו קצת. אני בטוח ב100% שעוד כמה שנים טיקטוק יישאר חי ונושם. אין לחזות מי או מה ייקנה את האפליקציה ולמה הוא יהפוך אותה; אבל במידה וטיקטוק נשאר טיקטוק, כנראה יישאר אותו דבר כמו עכשיו
חוץ מזה, גם אם לא משנים את טיקטוק לשם אחר/אפליקציה אחרת, הבעלים הנוכחי של האפליקציה יכול לעשות מה שהוא רוצה בה מתי שהוא רוצה בה - גם את זה, אין לחזות.
טיקטוק תלוי בהרבה מאוד דברים, באיכות הנוער שמשתמש בו (אחרי הכל, רוב המשתמשים הם בני 14-22).
אתם כנראה לא מבינים, מה שאתם רואים עכשיו זה מה שאתם חוזים - מדורדר רצח (בנות 15/16 מראות מחשופים מטורפים בסרטונים חסרי פואנטה, אנשים מעשנים בלי הפסקה (וזה מספיק)), יהפוך ל"onlyfans" (יש מאות אלפי בנות שמשתמשות באפליקציה כדי לפרסם את האונלי פאנס שלהן).
אל תשכחו שיש אנשים מכורים לטיקטוק, ויכול להיות שהם גורמים לאנשים אחרים להוריד אותה גם (גם אני כזה). אני לא חושב שתקום אפליקציה אחרת ושהיא תועדף לחלוטין על פני טיקטוק.
הרבה פה מדברים על כך שהאפליקציה תהפוך שוממת ושלא יהיו בה יותר משתמשים, אז אני רוצה להגיד לכם שבעיניי זה לא יקרה מהסיבה שעכשיו טיקטוק היא בין המדיות החברתיות הכי מפורסמות ומצליחות - אי אפשר להגיד שהמקום הזה יהפוך שומם סתם ככה
אם המשתמשים הקבועים של טיקטוק (בכל רחבי העולם) יתחילו להבין שהאפליקציה מדרדרת, רק אז היא תנטש, ולמה שזה יקרה? הרי כל מה שקורה שם עכשיו, זה די בגלל שאוהבים את זה. מדורדר זה לא בהכרח רע לאפליקציה, אולי זה דווקא מה שהדור הבא יאהב, אולי טיקטוק רק תגדל
ולכל מי שתהה, יש לי טיקטוק ואני שונא את האפליקציה הזאת, דעתי האישית