6 תשובות
איידס בחור
פשוט תרשמי תכתובת באנגלית נגיד
yehuda hamacabi 1 ואת העיר גם
בתור מישהי שתמיד מזמינה באלי אקספרס, כל עוד יש מיקוד נכון זה בסדר
לא לרשום כתובת בעברית, פעם אחת משלוח לא הגיע אליי בגלל שלא הצליחו לפענח את העברית
רק באנגלית
מה זאת אומרת? אני רושמת בעברית בהגדרות
אם זה אפליקציה אז חשבון-הגדרות-כתובת למשלוח
hakaba'im/hakabaim
עדיף שתעזרי מבן אדם במשפחה שאני לא הייתי מבינה באלי אקספרס כתבתי בלי שהייתי מודעת ואז גיליתי שהחבילה שלי הגיעה לאיזור ליד גבול עזה