7 תשובות
את סתומה
^^^שמעתי הרבה אנשים שחושבים שמשרד הבריאות משקר... למה...?
מה יצא לממשלה מזה?
לא עדיף להם להיפטר מהקורונה? ככה יעריכו אותם יותר...
מה יצא לממשלה מזה?
לא עדיף להם להיפטר מהקורונה? ככה יעריכו אותם יותר...
שואל השאלה:
אני אומרת שמשרד הבריאות משקר לאנשים שהם חיוביים לקורונה.
אני אומרת שמשרד הבריאות משקר לאנשים שהם חיוביים לקורונה.
שואל השאלה:
אמא שלך סתומה יבת אלף שרמוטות
אמא שלך סתומה יבת אלף שרמוטות
לא הבנתי. את אומרת שמי שחיובי משקר? טוב תגידי את זה ל20 חולי קורונה בשכבה שלי.
לא, לי זה לא נראה מוזר
האומיקורן ממש מדבק...
האומיקורן ממש מדבק...
זה לא משרד הבריאות זה פשוט הבדיקות אנטיגן לא אמינות כל כך וגם האומיקרון מדבק הרבה יותר
באותו הנושא: