5 תשובות
את מאובחנת?
אנונימית
לנסות לאכול כמה שיותר את מסוגלת לזה ואני בטוחה שאת יודעת ש300 זה נורא קצת
תאכלי משהו קל. לרעוב זה לא טוב. אולי טוסט, קרקרים עם גבינה וירקות, פשטידה. זה בסדר לאכול ולהנות מאוכל. החיים הרבה יותר מזה. תאמיני או לא, אפשרי לצאת מהמקום הזה. לי יש הפרעת אכילה כבר כשש שנים ואני משתפרת לאט לאט. את גם מסוגלת.
תאכלי כמה שאת יכולה כמה שיותר כי אכלת ממש ממש קצת וזה לא בריא
שואל השאלה:
אני גאה בך ותודה:))