11 תשובות
כן
כן, אבל יש חלקים לבחירה
אכן
לכל הארץ אותה בגרות
שואל השאלה:
מה עשיתם בשאלה של הכבאית?
עשיתי
1) משאית כיבוי אש
2) אישה שהמקצוע שלה הוא כבאית, נקבה לכבאי
עד כמה נדפקתי?
מה עשיתם בשאלה של הכבאית?
עשיתי
1) משאית כיבוי אש
2) אישה שהמקצוע שלה הוא כבאית, נקבה לכבאי
עד כמה נדפקתי?
^ בדיוק
כתבתי מקצוע וכלי רכב, אלו התשובות במחוון.
אנונימית
לא הייתה לי את השאלה הזאת על הכבאית
זה קשור לזה שיש לי מבחן מותאם?
זה קשור לזה שיש לי מבחן מותאם?
^
סביר להניח שכן
סביר להניח שכן
אנונימית
אלו התשובות של משרד החינוך
קישורים מצורפים:
הבגרות היא לא אותה בגרות. שאלון מותאם זה שאלון טיפה שונה וגם הוא יותר קל לדעתי. נניח בשם המספר הם לא כותבים את המספר. נותנים להם אפשרות בחירה(להקיף) שזה יותר קל מן הסתם.
השאלון עצמו הרגיל הוא אותו דבר גם לתלמידי בית ספר וגם לנבחני משנה, כנל לגבי מותאם ושאלון עולים. בכל מקרה השאלונים עצמם לא אותו הדבר אם את משווה ביניהם.
השאלון עצמו הרגיל הוא אותו דבר גם לתלמידי בית ספר וגם לנבחני משנה, כנל לגבי מותאם ושאלון עולים. בכל מקרה השאלונים עצמם לא אותו הדבר אם את משווה ביניהם.
באותו הנושא: