5 תשובות
לפני שנה, בערך, כשזה נהיה משהו חשוב לזכור.
כיתה ו נראלי
בכיתה ג, כשהייתי נכנסת לאתר בית הספר.
עד היום אני מתבלבלת במספרים
מתישהו ביסודי.
כי שכחתי את הסיסמה של משתמש משרד החינוך שלי, אז הייתי כל פעם צריכה להתחבר עם תעודת זהות.