106 תשובות
שהיא מזלזלת בדברים שבנות אחרות עושות
כאילו בואי מה ילדותי בדברים שכתבת זה דוחה בעיני לדבר ככה על בנות אחרות
כאילו בואי מה ילדותי בדברים שכתבת זה דוחה בעיני לדבר ככה על בנות אחרות
אנונימית
מה אתה מתכוון כמחשיבה את עצמה כ "בי"?
אנונימית
לדעתי אין אחראיות על המעשים שהיא עושה, לא מוכנה להתנצל, רק רומזת במקום להגיד ישר..
אנונימית
מסכים עם מה שרשמת ואוסיף
משחקת משחקי אגו. הדבר הכי נורא שיש.
מסננת ולא יודעת לקחת אחריות או להתנצל.
משחקת משחקי אגו. הדבר הכי נורא שיש.
מסננת ולא יודעת לקחת אחריות או להתנצל.
אנונימית בול מה שכתבתי חחח^
למה לכנות את עצמך "בי" אומר שאת ילדותית
אנונימית
"מחשיבה את עצמה בי"?
פיק מי
לא יודע מה זה? חפש בגוגל
לא יודע מה זה? חפש בגוגל
למה לכנות את עצמך "בי" הופך אותך לילדותית?
שהיא משחקת פוקימון גו
מקללת- זכותה המלאה לעשות זאת, זה משחרר לחצים הוכח מחקרית
מחשיבה את עצמה בי- מי את שתחליטי שזה לא נכון, ותרדי על נטיות מיניות של אחרים.
לא רוצה ילדים- תתחילי להאמין שלא כולן רוצות להרוס את הגוף שלהן ואחרכ לטפל בילד צווח
מעלה דברים חשופים- זכותה המלאה, גופה הוא שלה ואם היא חושבת שזה ראוי אז שתעלה מה שבא לה
כל מה שהבנתי מזה זה שאת הילדותית כאן, תסתכלי על עצמך לפני שאת שופטת אחרים.
מחשיבה את עצמה בי- מי את שתחליטי שזה לא נכון, ותרדי על נטיות מיניות של אחרים.
לא רוצה ילדים- תתחילי להאמין שלא כולן רוצות להרוס את הגוף שלהן ואחרכ לטפל בילד צווח
מעלה דברים חשופים- זכותה המלאה, גופה הוא שלה ואם היא חושבת שזה ראוי אז שתעלה מה שבא לה
כל מה שהבנתי מזה זה שאת הילדותית כאן, תסתכלי על עצמך לפני שאת שופטת אחרים.
אנונימית
יש בנות שאחרי פעם אחת שהן מקבלות סירוב הן מחליטות פתאום שהן בי
כדיי להשתייך לאיזה משהו ולקבל תשומת לב
ותמיד להזכיר את זה כל רגע כאילו זה מעניין מישהו
כדיי להשתייך לאיזה משהו ולקבל תשומת לב
ותמיד להזכיר את זה כל רגע כאילו זה מעניין מישהו
אנונימי
בגלל אנשים כמוך אנשים חוששים לצאת מהארון. מותר להתנסות. תתבגרו כבר.
מי אתה שתגיד לבת אם היא בי או לא^^
מה הקשר לא רוצה ילדים? זכותה המלאה. לא כל אחד בנוי לזה.
ומה הקשר בי? זו הנטייה שלה בקיצור לפי מה שכתבת את הילדותית פה שלא יודעת לקבל את האחר.
מה קשור בי?
אנונימי
א. גם אני בת
ב. את לא ילדותית עם מישהו אומר לך שאת
ג. יא הומופובים מסריחים בה הבעיה עם אנשים שהם bi
ב. את לא ילדותית עם מישהו אומר לך שאת
ג. יא הומופובים מסריחים בה הבעיה עם אנשים שהם bi
לא מסכימה איתך עם המקללת.. אני מקללת אבל זה פשוט בגלל הרגל..
מסכימה איתך
מה זה קשור לא רוצה ילדים לילדותית?
אנונימית
אני לא בן אבל זה שאלה של כל בן אדם בפני עצמו, אין תבנית שפועלת על כולם;-;
^^לגמרי! לעל אחת יש תסיבות שלה והיא פשוט שופטת
כי כל השוביניסטים חושבים שנשים חייבות לרצות ילדים.
כשהיא רואה בנות אחרות כנחותות ממנה בגלל דרך החיים שלהן והנטיה המינית שלהן. מוכר לך מאיפשהו?
קודם כל מי לא מקלל אנחנו לא בגן
גם מה זאת אומרת מחשיבה אץ עצמה כבי אי אפשר להחליט למי אתה נמשך ככה נולדים
גם אני באמת לא מבינה מה הבעיה בלא לרצות ילדים כל אחד ומה שהוא רוצה
גם מה זאת אומרת מחשיבה אץ עצמה כבי אי אפשר להחליט למי אתה נמשך ככה נולדים
גם אני באמת לא מבינה מה הבעיה בלא לרצות ילדים כל אחד ומה שהוא רוצה
אנונימית
יורדת על בנות אחרות סתם ככה, נעלבת מדברים שטותיים , מקללת בלי סיבה בשביל צומי
מה זה מחשיבה את עצמה בי?????!!!!! חצוף
לא הבנתי למה אם היא לא רוצה ילדים זה אומר שהיא ילדותית, בחירה שלה.. גוף שלה.. חיים שלה.. ותתפלאי אבל יש הרבה נשים שלא מעונינות בילדים וכנראה פי אלף בוגרות יותר ממך
גם מחשיבה את עצמה בי לא מובן, זה הנטייה המינית שלה מה ילדותי בזה?
המקללת- אישית אני שונאת שמקללים לידי כל שנייה ובחיים לא אוציא קללה מהפה שלי
אבל זה לא ממש מעיד על אדם אם הוא ילדותי או לא
הייתי ממשיכה אבל אני חושבת שהבהרתי את עצמי..
ולשאלה, אמנם אני בת אבל- שהיא מתנשאת, אטומה לסביבה ולא מוכנה להודות בטעויות שלה
גם מחשיבה את עצמה בי לא מובן, זה הנטייה המינית שלה מה ילדותי בזה?
המקללת- אישית אני שונאת שמקללים לידי כל שנייה ובחיים לא אוציא קללה מהפה שלי
אבל זה לא ממש מעיד על אדם אם הוא ילדותי או לא
הייתי ממשיכה אבל אני חושבת שהבהרתי את עצמי..
ולשאלה, אמנם אני בת אבל- שהיא מתנשאת, אטומה לסביבה ולא מוכנה להודות בטעויות שלה
אנונימית
^^ הקטע העצוב זה שזאת בת
לא רוצה ילדים לא אומר שהיא ילדותית, לא רוצה ילדים זה הגוף שלה והיא תחליט מה לעשות איתו, ולדעתי ילדותית, זה שהיא תלותית באנשים, שהיא לא עושה דברים בעצמה ובביטחון ולוקחת אחריות
שואלת השאלה מה את רוצה
לא רוצה ילדים היא ילדותית?
אם היא בי היא ילדותית?
זה פשוט ככ פיקמי מה שכתבת
לא רוצה ילדים היא ילדותית?
אם היא בי היא ילדותית?
זה פשוט ככ פיקמי מה שכתבת
אנונימית
אתה קובע למישהי נטייה? אין יותר נמוך מזה
לא בן אבל אני אענה
שהיא לא לוקחת דברים ברצינות, צוחקת מתי שלא מתאים ולא באמת מקשיבה לך או מבינה אותך (ואם היא פוגעת בך היא תאשים אותך-גם אם זאת אשמתה.), פיק מי,בכללי מישהי שמתמהגת כמו ילדה קטנה
ואני חייבת לשאול- מה זאת אומרת "מחשיבה את עצמה בי"? איך זה ילדותי בידיוק?
מה נסגר עם אנשים היום
שהיא לא לוקחת דברים ברצינות, צוחקת מתי שלא מתאים ולא באמת מקשיבה לך או מבינה אותך (ואם היא פוגעת בך היא תאשים אותך-גם אם זאת אשמתה.), פיק מי,בכללי מישהי שמתמהגת כמו ילדה קטנה
ואני חייבת לשאול- מה זאת אומרת "מחשיבה את עצמה בי"? איך זה ילדותי בידיוק?
מה נסגר עם אנשים היום
דברים שבאמת ילדותיים אצל בנים ובנות זה לשפוט אנשים שאת לא מכירה, להגיד דברים שפוגעים באנשים ולא לחשוב על ההשלכות שלהם, לנקום בבן אדם שפגע בך בזוגיות או חברות, ולשחק משחקים במקום להיות ישירה ולהגיד מה את רוצה .
בחורה שמקללת אולי זה לא הכי ליידי אבל אנחנו ב2022 וזה לגמריי בסדר.
מי שנמשכת לבנים ולבנות נקראת בי, ומשיכה מינית לא ניתנת לבחירה זה פשוט מה שזה ואם היא הגדירה את עצמה מינית להפך זה רק אומר שהיא בוגרת יותר .
תתפלאי יש הרבה אנשים בני 30+ אפילו שנשואים ולא מעוניינים להביא ילדים .
אין בזה משהו לא לגיטימי יש כאלה שמפחדים מתהליך ההריון ולידה יש כאלה שלא רוצות להרוס את הגזרה שלהן ויש כאלה שפשוט לא מרגישות שהן בנויות לילד.
ובחורות שמעלות דברים חשופים זה בחירה וזה רק מראה שהן שלמות אם עצמן והגוף שלהן .
בחורה שמקללת אולי זה לא הכי ליידי אבל אנחנו ב2022 וזה לגמריי בסדר.
מי שנמשכת לבנים ולבנות נקראת בי, ומשיכה מינית לא ניתנת לבחירה זה פשוט מה שזה ואם היא הגדירה את עצמה מינית להפך זה רק אומר שהיא בוגרת יותר .
תתפלאי יש הרבה אנשים בני 30+ אפילו שנשואים ולא מעוניינים להביא ילדים .
אין בזה משהו לא לגיטימי יש כאלה שמפחדים מתהליך ההריון ולידה יש כאלה שלא רוצות להרוס את הגזרה שלהן ויש כאלה שפשוט לא מרגישות שהן בנויות לילד.
ובחורות שמעלות דברים חשופים זה בחירה וזה רק מראה שהן שלמות אם עצמן והגוף שלהן .
גם אצל בנים זה אצלי ככה
וואי סתמי נו
אה, וכשגבר עושה את כל זה זה לא ילדותי? צבועה
מחשיבה את עצמה בי?
את רצינית?! וואו תקשיבי את ממש ילדותית אם זה מה שאת חושבת..
את רצינית?! וואו תקשיבי את ממש ילדותית אם זה מה שאת חושבת..
מדברת כמו ילדה
מהזה מחשיבה את עצמה בי? לא יודעת בת כמה את אבל זה בסדר להגדיר את עצמך ולהתפתח. אנחנו לא תמיד מגדירים את עצמנו בצורה הנכונה כשאנחנו צעירים ומתקשים למצוא את הגדרה הנכונה.
הזלזול שלך בנטייה לא במקום.
הזלזול שלך בנטייה לא במקום.
אני מקללת זה אומר שאני ילדותית
לא !!!
למה את לא מקללת?
לא !!!
למה את לא מקללת?
קוראת לכולם אחי
חושבת שאלכוהול וסמים זה מגניב
מקללת מלא
מחליטה מה המשיכה המונית שלה בגיל 10 ומטה
פיק מי
כותבת דעות כאילו הם עובדה גמורה ורבה עם כל מי שלא מסכים איתה
חושבת שאלכוהול וסמים זה מגניב
מקללת מלא
מחליטה מה המשיכה המונית שלה בגיל 10 ומטה
פיק מי
כותבת דעות כאילו הם עובדה גמורה ורבה עם כל מי שלא מסכים איתה
הכל אפשר לראות בדיבור, צוחקת מכלום, שמדברים אז אתה תמיד תראה שהיא מתמקדת על דברים זוטריים ועושה מהם צחוק וכו' הכל רואים בדיבור
כל אלא ששאלו למה זה ילדותי להגדיר את עצמך בי זה בגלל שבימינו זה טרנדי וחארטה
ואתם כנראה עדיין לא התבגרתם אם לא הבנתם שזה שילדים קטנים צריכים לשאול את עצמם למי אני נמשך? ולהתחיל לחפש דברים שלא קיימים זה מזעזע
ואתם כנראה עדיין לא התבגרתם אם לא הבנתם שזה שילדים קטנים צריכים לשאול את עצמם למי אני נמשך? ולהתחיל לחפש דברים שלא קיימים זה מזעזע
אנונימי
^^המשך לתשובה שלי ממקודם
צוחקת כל פעם שעולה משהו מיני
עושה צחוק מנושאים רציניים
"ראש בקיר"- תקועה בדעה שלה ולא מוכנה לשמוע משהו אחר
חושבת רק על עצמה
לא לוקחת אחריות על דברים שהיא עושה
מחפשת צומי בכוח
כשהיא פיק מי וואו
יורדת על אנשים אחרים בשביל להרים לעצמה
צוחקת כל פעם שעולה משהו מיני
עושה צחוק מנושאים רציניים
"ראש בקיר"- תקועה בדעה שלה ולא מוכנה לשמוע משהו אחר
חושבת רק על עצמה
לא לוקחת אחריות על דברים שהיא עושה
מחפשת צומי בכוח
כשהיא פיק מי וואו
יורדת על אנשים אחרים בשביל להרים לעצמה
ביסקסואל חדמשמעית
אנונימי
לא הבנתי את הקטע של הקללות , עם בת מקללת אז היא ילדותית. אבל זה היה בן, אז מה הוא היה ? גבר? בוגר? מה?
ומה זה עניינך עם היא בי או לא ?
היא יכולה להיות מה שהיא רוצה ומה שהיא מרגישה בנוח איתו וזה לא אומר שום דבר על האופי שלה
ומה זה עניינך עם היא בי או לא ?
היא יכולה להיות מה שהיא רוצה ומה שהיא מרגישה בנוח איתו וזה לא אומר שום דבר על האופי שלה
אנונימית
איך לקלל זה נחשב ילדותי?
אני בטוחה שבמאה אחוז שגם את מקללת.
ולגביי כל שאר הדברים שכתבת, תעשי חשובונות עם עצמך, כי כל מה שרשמת לגמרי ילדותי בעייני. ורואים שאת לא מבינה עיניין במה ילדותי ומה לא.
אני בטוחה שבמאה אחוז שגם את מקללת.
ולגביי כל שאר הדברים שכתבת, תעשי חשובונות עם עצמך, כי כל מה שרשמת לגמרי ילדותי בעייני. ורואים שאת לא מבינה עיניין במה ילדותי ומה לא.
אנונימית
יאללה סתמו אנשימים בי חד משמעית ילדותיות תתבגרו
אנונימי
אחי, מה, ילדים זה מיותר.
וברצינות, אתם מביכים. אני לא מעוניינת בילדים, ואף אחד שמכיר אותי לא יקרא לי ילדותית.
להיות ילדותית זה גם לא משהו רע, בעיניי זו אחת שמתחברת יותר לדברים ילדותיים, סדרות ילדות, אוכל עם המון קטשופ, ודברים כאלו, ויש בזה משהו חמוד.
וברצינות, אתם מביכים. אני לא מעוניינת בילדים, ואף אחד שמכיר אותי לא יקרא לי ילדותית.
להיות ילדותית זה גם לא משהו רע, בעיניי זו אחת שמתחברת יותר לדברים ילדותיים, סדרות ילדות, אוכל עם המון קטשופ, ודברים כאלו, ויש בזה משהו חמוד.
תוסיפי לשאול שאלות כאלה ברשימה אולי זה יהיה הדבר היחיד שנכון
נייס הומופוביה
כיף לראות שאנחנו ב2022 וזה עדיין קורה
כיף לראות שאנחנו ב2022 וזה עדיין קורה
או שאולי את ילדותית
איך נטייה מינית ולא רוצה ילדים זה ילדותי וגם איך איך דברים חשופים זה ילדותי
ולשאלה , שאלות כאלה ופיק מי
איך נטייה מינית ולא רוצה ילדים זה ילדותי וגם איך איך דברים חשופים זה ילדותי
ולשאלה , שאלות כאלה ופיק מי
אנונימית
שאלות כאלה 100%
מה שאמרת לא נכון בכלל... ,ילדותית מבחינתי זה יותר עניין של גישה והדיבור שלה ומה שהיא מציעה ואומרת והדברים שהיא מתעסקת בהם והחשיבה שלה על החיים
מקללת? חיים למה את לא מקללת?
מעלה דברים חשופים? מה אכפת לך גוף שלה לא שלך
אני לא רואה שום דבר ילדותי בזה
מחשיבה את עצמה כבי? נדפקת אני מבינה
לא רוצה ילדים? נו ו מה שורף לך
מעלה דברים חשופים? מה אכפת לך גוף שלה לא שלך
אני לא רואה שום דבר ילדותי בזה
מחשיבה את עצמה כבי? נדפקת אני מבינה
לא רוצה ילדים? נו ו מה שורף לך
אנונימית
מה הבעיה בלהיות "בי"???
מה לעזעזל!?!??!
אני מקללת, ו..??
מעלה דברים חשופים, אם זה לא עובר על שום חוק, מה עניינם?
לא רוצה ילדים - אולי יש סיבה לזה???
עריכה:
באופן אישי
אני מקללת
לא מעלה תמונות חשופות (אני גם לא רוצה..)
וכן רוצה ילדים d:
אבל לא משנה לי אם אחרים הם *אחרים*
מה לעזעזל!?!??!
אני מקללת, ו..??
מעלה דברים חשופים, אם זה לא עובר על שום חוק, מה עניינם?
לא רוצה ילדים - אולי יש סיבה לזה???
עריכה:
באופן אישי
אני מקללת
לא מעלה תמונות חשופות (אני גם לא רוצה..)
וכן רוצה ילדים d:
אבל לא משנה לי אם אחרים הם *אחרים*
הכי ילדותי זה אנשים שחושבים ש"בי" זה לא באמת נטייה מינית, מה הם בני 3?
זנ ששאלת שאלה כזו בדרך הזאת זה מצביעה לרע---
רק אומרת
רק אומרת
"מחשיבה את עצמה בי"
טיפה סאס, לא חושבת?
טיפה סאס, לא חושבת?
אף אחד מהדברים שאמרת לא מראה על מישהי שהיא ילדותית אחותי. זה שאת חושבת ככה מראה שאת עצמך ילדותית
אנונימי
פמיניסטית.
אנונימי
"מחשיבה את עצמה בי" כן לדוגמא זה ילדותי
כל מה שרשמת פשוט הזוי.
למה אישה לא יכולה לקלל?
מה הבעיה בנשים שהן בי?
מה הבעיה באישה שלא רוצה ילדים?
מה הבעיה שאישה תעלה "דברים חשופים"?
ואין בדברים האלו שום דבר שקשור לילדותיות,את פשוט שונאת נשים 'שונות ממך' ולי נשמע שאת מנסה להרשים פה זכרים.
את הילדותית פה,למה שיהיה לך אכפת מה נשים אחרות עושות?
למה אישה לא יכולה לקלל?
מה הבעיה בנשים שהן בי?
מה הבעיה באישה שלא רוצה ילדים?
מה הבעיה שאישה תעלה "דברים חשופים"?
ואין בדברים האלו שום דבר שקשור לילדותיות,את פשוט שונאת נשים 'שונות ממך' ולי נשמע שאת מנסה להרשים פה זכרים.
את הילדותית פה,למה שיהיה לך אכפת מה נשים אחרות עושות?
מה את אומרת? אני מגדירה את עצמי בתור בי, ובגלל אנשים כמוך פחדתי מזה. איך הקשרת לפה נטיות מיניות אהובה? אז אם ככה אני מגדירה את עצמי זה אומר שאין בי עומק? אני לא לוקחת אחריות על דברים שעשיתי? אני לא יודעת להתנצל? אני בעלת אגו ענק? כי דווקא אלו הדברים שמראים על ילדותיות ולא נטייה מינית ולא זה שאישה לא רוצה להביא ילדים. לא לעניין מה שכתבת
וואי וואי, היא בסך הכל אמרה את דעתה. אתם ממש לא בסדר. למה להגיב ככה? אפשר להגיד שאתה/את לא מסכימים עם זה, ולהסביר. אבל לכתוב דברים פוגעים, ממש לא. ואני לא מדבר על כולם, אני מדבר על חלק. ואני לא מקלל, אז אין למה לכתוב למה מי לא מקלל...
אנונימי
כשהיא אומרת שמי שבטוחה במיניות שלה כביסקסואלית או לא רוצה ילדים מסיבות שאין לאף אחד זכות לשפוט כי זה החיים והרחם שלה הן ילדותיות, או מתמרמרת על בנות שאוהבות את הגוף שלהן או מעלות תמונות חשופות מכל סיבה שהן רוצות.
ילדותי ומטומטם גם
ילדותי ומטומטם גם
אנונימית
כל אלה שנבהלים ואומרים ''מה הבעיה בלהגיד שהיא בי??''
אז רוב הבנות שאומרות את זה הן ילדותיות ורוצות תשומת לב להראות שהן שונות מאחרים, וזה לא רק בי זה כמו אנשים שממציאים שהם פתאום מגדר אחר סתם כי משעמם להם בחיים ורוצים תשומת לב, בסדר אחרי גיל ההתבגרות זה עובר בדרך כלל או שהבן אדם קצת לא בסדר בראש וצריך פסיכולוג והכל טוב
אז רוב הבנות שאומרות את זה הן ילדותיות ורוצות תשומת לב להראות שהן שונות מאחרים, וזה לא רק בי זה כמו אנשים שממציאים שהם פתאום מגדר אחר סתם כי משעמם להם בחיים ורוצים תשומת לב, בסדר אחרי גיל ההתבגרות זה עובר בדרך כלל או שהבן אדם קצת לא בסדר בראש וצריך פסיכולוג והכל טוב
אנונימית
נטיה מינית לא אופכת אותך לילדותית
אמאלה אנונימי איזה מושפעת את ברמות
יש בי שהם מושפעים אבל ממשקצת! ומעלה דברים חשופים או מקללת מה זה עניינך מה אחרת עושה?
בן אדם ששופט זה כברילדותי
יש בי שהם מושפעים אבל ממשקצת! ומעלה דברים חשופים או מקללת מה זה עניינך מה אחרת עושה?
בן אדם ששופט זה כברילדותי
^^^ לא, את פשוט מבטלת קהילה שלמה כרגע וזה נהדר שאנשים פה לא יושבים בשקט על זה כי זה לא בסדר. בי זה לא המצאה סתם ככה זו מיניות אמיתית, וכל מגדר הוא אמיתי ותקף ומקובל, כי את לא יכולה לבוא ולהגיד לבן אדם שמה שהוא מרגיש זה לא אמיתי כשמדובר בדברים האלו זה לא עובד ככה.
אנונימית
כן אמג ככ ילדותי מצד בחורה להימשך לבנים ולבנות יואו, ולא לרצות יצורים צרחניים תחת אחריותך במשך 18 שנה??????? נורא
אנונימית
זה לא קהילה, זה אנשים בדיוק כמונו שקצת שיעמם אותם ס@ס עם המין השני אז החליטו לנסות את הצד שלהם
שיהנו, אבל שלא יהפכו את זה לדבר נורמלי כי זה לא נורמלי גם ככה כשהם רוצים להביא ילד הם צריכים את המין השני אז על מי אתם עובדים?
שיהנו, אבל שלא יהפכו את זה לדבר נורמלי כי זה לא נורמלי גם ככה כשהם רוצים להביא ילד הם צריכים את המין השני אז על מי אתם עובדים?
אנונימית
דבר ראשון, שם דבר ממה שאמרת פה לא קשור לילדותיות ואת סתם רוצה צומי, כל הדברים האלה הם החלטה של האישה (חוץ מהבי) בלבד.
דבר שני, רגע רגע רגע רגע עצרי הכל
מה זאת אומרת מחשיבה את עצמה כבי?
ביסקסואלית?
מצטערת לבשר לך ולנפץ לך את הבועה, זו נטייה מינית מתוקה שלי ונולדים עם זה, וזה ממש לא ילדותי, להפך.
דבר שני, רגע רגע רגע רגע עצרי הכל
מה זאת אומרת מחשיבה את עצמה כבי?
ביסקסואלית?
מצטערת לבשר לך ולנפץ לך את הבועה, זו נטייה מינית מתוקה שלי ונולדים עם זה, וזה ממש לא ילדותי, להפך.
בטח שזה קהילה, וזו עדיין קהילה של אנשים בדיוק כמו כולם פשוט מיניות שונה. ביסקסואלים הם לא חצי סטרייטים משועממים מבולבלים ומושפעים והתפיסה הזו הומופובית ממש. כמו שאפור הוא לא צבע לא אמיתי כי הוא חצי שחור חצי לבן.
משיכה מינית זה הכי נורמלי שיש ולא הבנתי מה דחפת שם שצריך את המין השני להביא ילד כי 1 מי אמר לך שכולם ירצו ילדים 2 יש פתרונות גם לזה 3 ביסקסואלים נמשכים גם לבנים וגם לבנות ככה שלא הבנתי את הטענה, את אומרת שגם גייז זה לא נורמלי כי הם לא יכולים להביא ילד?
משיכה מינית זה הכי נורמלי שיש ולא הבנתי מה דחפת שם שצריך את המין השני להביא ילד כי 1 מי אמר לך שכולם ירצו ילדים 2 יש פתרונות גם לזה 3 ביסקסואלים נמשכים גם לבנים וגם לבנות ככה שלא הבנתי את הטענה, את אומרת שגם גייז זה לא נורמלי כי הם לא יכולים להביא ילד?
אנונימית
אני כל מה שכתבת אבל אני לא ילדותית
ךכל אחד יש את הרגעים שלו שהוא מתנהג בהם ילדותי
ךכל אחד יש את הרגעים שלו שהוא מתנהג בהם ילדותי
שהיא שופטת אחרות על בחירות אישיות שלא פוגעות באף אחד
אחחם אחחם
אחחם אחחם
פיק מי,בדיוק כמוך
מתלוננת כל הזמן, חושבת שבנים זה מחלה (תקף גם לבנים רק הפוך), לא מתנצלת...
כשהיא מדברת כמו שאת כתבת פה, מראה על שטחיות :))
אנונימית נכון לא כולם רוצים ילדים כמו שזוג של גבר ואישה לא תמיד רוצים
אבל המטרה העיקרית של מ*ן זה להביא ילד נכון שעל הדרך יש גם את ההנאה.
אבל אני רוצה להגיד לך פה שצריך להיות זוג גבר ואישה אפילו הטבע מוכיח לך.
ונכון את אומרת מי שרוצה ילד יש פתרונות, מה זה פתרונות? עם פונדקאית? לקנות ילד? במילא זוג גייז בסוף משתמשים באישה בשביל שתלד להם ילד אז מה הקטע פה? איפה הטבעיות זה פשוט לפי הטבע מראה לך בדרך הכי פשוטה שגבר ואישה זה מה שצריך להיות ובלי כל הפתרונות המלאכותיים האלה שלבסוף לטווח הארוך פוגעים בילד
אבל המטרה העיקרית של מ*ן זה להביא ילד נכון שעל הדרך יש גם את ההנאה.
אבל אני רוצה להגיד לך פה שצריך להיות זוג גבר ואישה אפילו הטבע מוכיח לך.
ונכון את אומרת מי שרוצה ילד יש פתרונות, מה זה פתרונות? עם פונדקאית? לקנות ילד? במילא זוג גייז בסוף משתמשים באישה בשביל שתלד להם ילד אז מה הקטע פה? איפה הטבעיות זה פשוט לפי הטבע מראה לך בדרך הכי פשוטה שגבר ואישה זה מה שצריך להיות ובלי כל הפתרונות המלאכותיים האלה שלבסוף לטווח הארוך פוגעים בילד
אנונימית
sadness
נראה לע השאלה שלך היא ילדותית
אנונימית
קוראת אחי
אני בת אבל אני חושבת שאנשים הם ילדותיים כשהם לא לוקחים אחריות ומתמסכנים במקום להבין שעשו טעות
גם כאלה שאומרים או אומרות "כולם עוזבים אותי.." אבל לא חושבים על הסיבות למה
ברור שיעזבו אם את משחקת משחקי אגו
ברור שיעזבו אם את לא מוכנה להשקיע
וברור שיעזבו אם את עושה מניפולציות או לא מכבדת גבולות
גם כאלה של "זאת תמיד אשמתי אני בן אדם נוראי" זה בגלל שלא מוכנים להודות בטעות ובזה שרגשות של בני אדם נפגעו בגללם. לאנשים פשוט קשה לתפוס את זה אז הם מתקרבנים.
גם כאלה שאומרים או אומרות "כולם עוזבים אותי.." אבל לא חושבים על הסיבות למה
ברור שיעזבו אם את משחקת משחקי אגו
ברור שיעזבו אם את לא מוכנה להשקיע
וברור שיעזבו אם את עושה מניפולציות או לא מכבדת גבולות
גם כאלה של "זאת תמיד אשמתי אני בן אדם נוראי" זה בגלל שלא מוכנים להודות בטעות ובזה שרגשות של בני אדם נפגעו בגללם. לאנשים פשוט קשה לתפוס את זה אז הם מתקרבנים.
אנונימית
לשאול שאלות כאלה בסטיפס
^^^^^^אנונימית
אוקי אז את הומופובית בגדול, אני רואה את הויכוח הזה כאבוד מראש אבל אני אגיב בכל זאת.
המטרה העיקרית של מין היא לא ילדים לפחות לא מנקודות מבט שונות, ילדים הם תוצאה של מין, ובניגוד לזה שכל כך הרבה אנשים משתמשים באמצעי מניעה כדי שלא יהיו ילדים, תוצאה ישירה של מין בערך תמיד זה הפרשת הורמונים שעוזרים גם ללחצים ולתחושות טובות.
צריך גבר ואישה כדי להתרבות, זה לא אומר שבהכרח גבר ואישה צריכים לחיות ביחד כי חןץ מזה גם זוגות להטבים יכולים לעשות כל דבר שסטרייטים עושים. ובכל מקרה נטיה מינית זה דבר מולד ואת יכולה ללכת ולחפש מחקרים על זה אני מבטיחה לך שיש. ברוך השם היום זה שגבר ירצה לחיות עם גבר אחר וגם משפחה לא אומר שהוא צריך להתפשר על אחד מהם וזה לא שכופים על אף אחת פונדקאות או דברים כאלו זה מבחירה וזו זכותן של אותן נשים בדיוק כמו ללדת ילד משלהן, ואיזה נזקים בדיוק נגרמים לילד? כל מה שילד צריך זה סביבה בריאה ואוהבת לגדול בה, גם כשהורים הם אמא ואבא זה לא מבטיח שהילד יגדל בסביבה טובה ואני מאמינה שאם יהיה לו את זה לא יהיה לו אכפת מה יש להורים שלו בין הרגליים.
אוקי אז את הומופובית בגדול, אני רואה את הויכוח הזה כאבוד מראש אבל אני אגיב בכל זאת.
המטרה העיקרית של מין היא לא ילדים לפחות לא מנקודות מבט שונות, ילדים הם תוצאה של מין, ובניגוד לזה שכל כך הרבה אנשים משתמשים באמצעי מניעה כדי שלא יהיו ילדים, תוצאה ישירה של מין בערך תמיד זה הפרשת הורמונים שעוזרים גם ללחצים ולתחושות טובות.
צריך גבר ואישה כדי להתרבות, זה לא אומר שבהכרח גבר ואישה צריכים לחיות ביחד כי חןץ מזה גם זוגות להטבים יכולים לעשות כל דבר שסטרייטים עושים. ובכל מקרה נטיה מינית זה דבר מולד ואת יכולה ללכת ולחפש מחקרים על זה אני מבטיחה לך שיש. ברוך השם היום זה שגבר ירצה לחיות עם גבר אחר וגם משפחה לא אומר שהוא צריך להתפשר על אחד מהם וזה לא שכופים על אף אחת פונדקאות או דברים כאלו זה מבחירה וזו זכותן של אותן נשים בדיוק כמו ללדת ילד משלהן, ואיזה נזקים בדיוק נגרמים לילד? כל מה שילד צריך זה סביבה בריאה ואוהבת לגדול בה, גם כשהורים הם אמא ואבא זה לא מבטיח שהילד יגדל בסביבה טובה ואני מאמינה שאם יהיה לו את זה לא יהיה לו אכפת מה יש להורים שלו בין הרגליים.
אנונימית
מגדירה את עצמה מהלהט"ב בלי סיבה וסתם כי זה טרנד
^^^^^^^^
אנונימית הטבע לא מוכיח שזוג זה גבר ואישה כי תפגשי הרבה זוגות בטבע שהם מאותו המין. וזה ללא התערבות האדם
אנונימית הטבע לא מוכיח שזוג זה גבר ואישה כי תפגשי הרבה זוגות בטבע שהם מאותו המין. וזה ללא התערבות האדם
תקשיבו חפרתם נראלי שמי שכתב את השאלה הזאת כבר שוקל להתאבד שיגעתם אותנו!!!
^ טוב יופי לה
זה מה שהיא רצתה
זה מה שהיא רצתה
^^
תכבי קבלת עדכונים
תכבי קבלת עדכונים
אנונימית שמעי אני בעצמי מוותרת מראש ולא הולכת להתווכח איתך וגם לא קראתי הכל, מה שכן שמתי לה שכתבת: '' לילד לא אכפת מה יש להורים בין הרגלים''
שמעי אני מזועזעת שאת מסתכלת על מין של בן אדם רק לפי הגוף ואברי המין שלהם.
גבר ואישה זה לא רק גוף זה נשמה! זה שכל! זה מנטליות! והילד זקוק לנשמה של אבא ולנשמה של אמא והילד נולד מטבעו מגבר ואישה והוא צריך את שניהם כדי לגדול בצורה בריאה ויש לך חשיבה נוראית אם את חושבת שגבר ואישה נועדו לס*ס רק בשביל להתרבות, הם נועדו כדי לגדל את המשפחה כדי לתת בהם את הערכים שלהם את החינוך ביחד! כי צריך לגדל את הילד עם אהבה גם של אמא וגם של אבא!
ואגב האהבה הגדולה בינהם גם מגיעה אחר כך עם הילד הילד בעצמו נותן אהבה לבני הזוג.
ומצטערת שום אמא ואמא ואבא ואבא הכי טובים שבעולם לא יחליפו את אמא ואבא אף פעם!
שמעי אני מזועזעת שאת מסתכלת על מין של בן אדם רק לפי הגוף ואברי המין שלהם.
גבר ואישה זה לא רק גוף זה נשמה! זה שכל! זה מנטליות! והילד זקוק לנשמה של אבא ולנשמה של אמא והילד נולד מטבעו מגבר ואישה והוא צריך את שניהם כדי לגדול בצורה בריאה ויש לך חשיבה נוראית אם את חושבת שגבר ואישה נועדו לס*ס רק בשביל להתרבות, הם נועדו כדי לגדל את המשפחה כדי לתת בהם את הערכים שלהם את החינוך ביחד! כי צריך לגדל את הילד עם אהבה גם של אמא וגם של אבא!
ואגב האהבה הגדולה בינהם גם מגיעה אחר כך עם הילד הילד בעצמו נותן אהבה לבני הזוג.
ומצטערת שום אמא ואמא ואבא ואבא הכי טובים שבעולם לא יחליפו את אמא ואבא אף פעם!
אנונימית
אם היא רואה אנימה וסדרות מצויירות ואם היא מתלבשת באופן ילדותי(חולצות של מיקי מאוס וכאלה), כנ"ל גם לגבי גבר.
^^ סבבה נשמה את הומופובית את מנסה להוציא אותי חרא אבל את פשוט מכלילה ומבטלת פה קהילה. אם אשכרה היית קוראת מה שכתבתי אולי היית מבינה, ואולי הבנת רק מה שרצית, אבל אם את חושבת שהאופציה היחידה לגדל ילד נכון זה גבר ואישה כי "הטבע מוכיח" אז יש כאן בעיה.
ליטרלי כל מה שאמרת שם לא באמת מצריך שההורים יהיו ממין שונה כדי שההשפעה הפסיכולוגית על הילד תהיה אותו דבר.
נב מין זה עובדתית ביולוגי ולא מנטלי בשיט זה כבר עניין אחר לגמרי אבל כן בסדר מה שתגידי
ליטרלי כל מה שאמרת שם לא באמת מצריך שההורים יהיו ממין שונה כדי שההשפעה הפסיכולוגית על הילד תהיה אותו דבר.
נב מין זה עובדתית ביולוגי ולא מנטלי בשיט זה כבר עניין אחר לגמרי אבל כן בסדר מה שתגידי
אנונימית
פלוצים
לאנונימית ההומופובית, הורות של שני הורים מאותו המין היא לא משהו פחות טוב מהורות של אבא ואמא
יש לא מעט מינים של חיות בטבע שאחוזים גבוהים מאוד מהם הם חד מיניים והם מגדלים משפחה (כן הם עושים סקס עם חיה מהמין השני ואז היא הולכת) ולפעמים לילדים שלהם יש סיכויים יותר גבוהים להגיע לבגרות
יש לא מעט מינים של חיות בטבע שאחוזים גבוהים מאוד מהם הם חד מיניים והם מגדלים משפחה (כן הם עושים סקס עם חיה מהמין השני ואז היא הולכת) ולפעמים לילדים שלהם יש סיכויים יותר גבוהים להגיע לבגרות
נכון. לא הבנתי מה כזה משנה אם יש לו שני אבות/ אימהות או אמא ואבא,
יש המון ילדים נורמליים להורים מהקהילה הגאה
יש המון ילדים נורמליים להורים מהקהילה הגאה
כל ילד צריך מאחוריו מבוגר לא משנה עם זה זוג הורים " נורמטיבי" או זוג מהקהילה הגאה.
טוב אז אני הומופובית שמעו זה ממש לא מעניין אותי, אתם מנסים לקלל אותי אבל כמו שהומו זה לא קללה גם הומובופ זה לא קללה. אתם לא תשנו את הדעה שלי שזאת עובדה מדהימה ואתם מתעלמים מהמציאות חבל.
יום טוב שיהיה לכם
יום טוב שיהיה לכם
אנונימית
הומופוב זה לא קללה זה סוג של גזענות.
יום טוב גם לך שונאת אנשים שקצת אחרים
יום טוב גם לך שונאת אנשים שקצת אחרים
כשהיא שופטת בנות אחרות
כאילו באמת בואי נעבור דבר דבר במה שכתבת:
מקללת- קללות הן עוד מילים באוצר מילים של הרבה אנשים ואם היא לא מקללת כדי לפגוע או להעליב היא לגמרי בסדר
מחשיבה את עצמה בי- נטייה מינית? זה פשוט מה שהיא... היא נמשכת גם לבנים וגם לבנות למה זה ילדותי?
לא רוצה ילדים- מה הבעיה בזה? יש בנות שמרגישות שילדים יעצרו אותן בחיים, או שהן סתם לא רואות את עצמן כאימהות, וזה לגמרי בסדר. זאת לא סיבה לקרוא למישהי ילדותית
מעלה דברים חשופים- בנות שאוהבות את הגוף שלהן ורוצות להתגאות בו, שיעשו מה שבא להן
כאילו באמת בואי נעבור דבר דבר במה שכתבת:
מקללת- קללות הן עוד מילים באוצר מילים של הרבה אנשים ואם היא לא מקללת כדי לפגוע או להעליב היא לגמרי בסדר
מחשיבה את עצמה בי- נטייה מינית? זה פשוט מה שהיא... היא נמשכת גם לבנים וגם לבנות למה זה ילדותי?
לא רוצה ילדים- מה הבעיה בזה? יש בנות שמרגישות שילדים יעצרו אותן בחיים, או שהן סתם לא רואות את עצמן כאימהות, וזה לגמרי בסדר. זאת לא סיבה לקרוא למישהי ילדותית
מעלה דברים חשופים- בנות שאוהבות את הגוף שלהן ורוצות להתגאות בו, שיעשו מה שבא להן
אנונימית
מה קשר מקללת כל בן אדם מקלל זה פורקן עצבי, ילדותי לחשוב שבן אדם מקלל זה ילדותי;
את לא יכולה לדעת את החיים שבן אדם עבר אם הוא מגיע למצב שהוא לא רוצה להביא ילדים.
רק הראת לי טימטום, זו מחשבה ילדותית ולא עמוקה.
את לא יכולה לדעת את החיים שבן אדם עבר אם הוא מגיע למצב שהוא לא רוצה להביא ילדים.
רק הראת לי טימטום, זו מחשבה ילדותית ולא עמוקה.
כל האתר הזה מהקהילה, רק חסר פה דגל בצבעי הקשת
אנונימית
בידיוק מה שאת עושה, משחקת את עצמה גיבורה מאחורי המקלדת ועוד שמה על אנונימי, אין שום קשר לנטיות מיניות לאופי של בן אדם.
בקשר למקללת- אל תשחקי את עצמך מלאך כאילו את בחיים לא קיללת, אגב, זה דיי נורמלי לקלל.
אין שום דבר ילדותי בזה, זה פשוט נפלט כשאנחנו מתעצבנים.
כן, תתפלאי, לא כולן רוצות ילדים.
לא כולן רוצות לסבול 9 חודשיים ולא כולן אוהבות בכלל ילדים, איך דבר כזה נחשב ילדותי?
לגבי התמונות החשופים- גוף שלה, בחירה שלה.
אין על מה להרחיב פה.
לא אמור להיות הקשר בין זה לאופי.
בקשר למקללת- אל תשחקי את עצמך מלאך כאילו את בחיים לא קיללת, אגב, זה דיי נורמלי לקלל.
אין שום דבר ילדותי בזה, זה פשוט נפלט כשאנחנו מתעצבנים.
כן, תתפלאי, לא כולן רוצות ילדים.
לא כולן רוצות לסבול 9 חודשיים ולא כולן אוהבות בכלל ילדים, איך דבר כזה נחשב ילדותי?
לגבי התמונות החשופים- גוף שלה, בחירה שלה.
אין על מה להרחיב פה.
לא אמור להיות הקשר בין זה לאופי.