3 תשובות
את מכירה אותו? אבל באמת מכירה אותו כאילו?
אני אישית חושב שאפשר באמת להתאהב בבן אדם רק אחרי איזה שנה שאתם ביחד, עד אז זה רק קראש
שואל השאלה:
אם אני מדמיינת אותנו מתחתנות וכזה ורואה ממש בהיגיון שלי שנחיה יחד..?
כשאת באמת מכירה את הבן אדם ועדיין אוהבת אותו, קראש זה לאהוב מישהו בלי עדיין להכיר אותו, וסתם לחלום על "מה שאולי יהיה"