2 תשובות
הכל בסדר יא גברבר
תאמין לי להתגייס זה סתם קשה באמת לא הפסדת הרבה.. יש המון אנשים שרק מחכים לברוח מישם !
אנונימית
למה שנזלזל בך? זה לגיטימי לגמרי ויש המון שמשתחררים על נפשי
אל תאכיל את עצמך תסביכים, הכל בסדר