14 תשובות
לא, ו-3 יחל מסיימים ביא
מציע לך להשקיע- לקבל 90 פלוס ואז להשלים ל-4
3 יחל לא מסיימים ביא
3 יחל מסיימים ביא בגרות במתמטיקה.
בדקי טיפה לעומק ותחזרי אליי
^^ חחח מי עבד עלייך שמסיימים ביא'? אולי 3 יח"ל *אנגלית* מסיימים ביא' לא מתמטיקה
ידבע אני ב-יב' 3 יח"ל וממשיך ללמוד וככה זה בכל הבתי ספר
י בגרות פנימית ב- 3 יחל מתמטיקה, ביא בגרות חיצונית במתמטיקה 3 יחל, מה נשאר? ואהבתי אתזה שקראת לי דבע בעוד שאתה ב- 3 יחל
כי יא חמור סתכל איזה שטויות אתה מוציא מהפה שלך וכנראה שאתה גם ב3 יחל אם אתה "מבין" את זה כלכך לעומק
זה תלוי באיזה בית ספר אני מניח, כך שהשיחה הזאת מיותרת
חח לא אחי אני לא אוטיסט, עושה 5.
ואני יודע כי ישלי חבר ביב שסיים 3 יחל ביא; ועכשיו הוא משלים ל- 4 יחל.
שוב זה תלוי בבית ספר, עכשיו בדקתי.
^ אחשלי כל הבתי ספר אותו הדבר, יש בגרות פנימית (בגרות קלילה) ב-י', יא' עוד בגרות (שנקראת גם יענו המגן לבגרות שתהיה ב-יב') אל תבלבל תמוח, תודה
לא, זה לפי מבר ועיוני. תתווכח עם עובדות
^ טוב יפיוף
עכשיו בדקתי, מבר מסיימים מתמטיקה ביא, עיוני בחורף יב.
קרתה אי הבנה קטנה זה הכל, בנימה זאת מקווה בשבילך לסיים את ה- 3 יחל שלך בציון טוב 3>
לא שזכור לי (ביב' עושים שאלות על סדרות אז לא חושב גם ביא')