הוא נהיה די מרוחק בימים האחרונים ואתמול שאלתי אותו אם הוא רוצה להתקשר מתי שהוא היה מחובר אחרי שלא דיבר איתי יום
והוא התנתק מיד אחרי ששאלתי אותו את זה, והיום בבוקר הוא רשם לי "היי בוקר טוב, הייתי כבר חצי דרך לשינה ונרדמתי כרגיל..". לרשום לו "בוקר טוב" או להגיד לו שאני רואה שהוא לא בעניין אז שלא יתאמץ לשלוח לי הודעות כי זה לא מועיל לאף אחד? או לחכות עם המשפט הזה עוד כמה ימים?