9 תשובות
כי את מחכה לאישור של אחרים.. ?
לגמרי בסדר
רילייטבל
שואל השאלה:
גם. אבל תמיד צריכה אישור איך להפסיק עם זה כבר?
אנונימית
את לא סתומה, אל תגידי את זה.
ואני מבינה אותך, גם אני ככה, וזה בסדר, זה ישתנה, תהיי יותר בטוחה עם עצמך, תביני שההחלטות שלך הכי חשובות ונכונות, תהיי בטוחה בהן.
א את ממש לא סתומה
ב תתחילי לסמוך על עצמך, ולהבין, שבעיקרון, את יודעת הכי טוב מה הכי טוב לך,
תפתחי ביטחון בהחלטות שלך ואני בטוחה שמתי שהוא זה ישתפר
ג זה תמיד טוב להתייעץ עם אחרים, לא צריך להיתלות עליהם אבל זה בסדר להתייעץ, לפעמים לאחרים יש צורת חשיבה אחרת שיכולה לעזור לך
אנונימית
את לא סתומה גם אני אחד שלא בטוח בעצמו וזה בעיה תלמדי להיות בטוחה בעצמך ובמה שאת עושה את לא צריכה אישורים מאף אחד/ת
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה האפליקציה של הגלגל?
אנונימית