7 תשובות
בוודאי שלגיטימי
לא נעים בכלל
לא נעים בכלל
כן גם לי קרה
אנונימית
כן. ואם זה ככ חשוב לך ופגע בך ,תנסי לרמוז לה על זה.שתבין את המסר
כן גם לי קרה
שואל השאלה:
לא אני פשוט ניתקתי עם הכלבה הזו קשר
לא אני פשוט ניתקתי עם הכלבה הזו קשר
אנונימית
באותו הנושא: