3 תשובות
האידיאל שאת מטעינה בין 20 אחוז ל80 אחוז,ככה תשמרי על הסוללה יותר,תנסי גם למנוע מלשים את הטלפון במקומות ממש חמים.
שואל השאלה:
השאלה מה לעשות? להטעין יותר? להטעין פחות?
אנונימית
את משתמשת בו כנראה הרבה. השתמשתי יומיים הרבה וירד לי ל84 מ88