10 תשובות
לא כולןם
כן, אבל אצלי זה
*שומע קאקדילה*
*בורח מהמוזיקה לכל היום*
*שומע קאקדילה*
*בורח מהמוזיקה לכל היום*
יש המון סיבות למה לשמוע מוסיקה, זאת אחת מהן, אבל לכל לכולם ולא היחידה
אני לא ככה
זה לא כולןם, מה הקטע של א.נשים פה לענות כן? תענו על עצמכןם אבל לא על כולןם
את לא היחידה
תלוי בזמן ובסיטואציות לפחות בשבילי, יש שירים שאני שומע כדי להתרכז, שירים שאני שומע כדי לשחק בכיף ושירים כדי להירגע.
כל אחד ומה שהוא עושה
כל אחד ומה שהוא עושה
לא כולם ככה אבל כן קיימים (כמוני)
באותו הנושא: