6 תשובות
אין לו
אני יודע שנצי נצ הוא ימין ואני חושב שגם טונה זה מרגיש ככה לפי השירים
דווקא נשמע שפחות מדבר על פולוטיקה, מן הסתם כאילו יש לו אבל מעדיף לא להתעסק בנושא
תחפשי בפייסבוק itay tuna זה החשבון האישי שלו ושם הוא מפרסם את הדעות שלו
כן, בגדול.