7 תשובות
לא
לא, זה מנהג רק שלך.
אנונימי רצחת אותי
לא לא אוהבת שרודפים אחריי זה סתם מציק אם זה מישהו שאני אוהבת ואני רוצה לעצבן אותו לפעמים ולשחק אותו עסוקה אז אסנן כי הוא גם כזה ואם זה סתם מכוער אז אני פשוט אענה יבש או לא אענה בכלל ואם הוא יחפור אז חוסמת פשוט
איזה כיף זה לשכב עם מישהי לגמור בתוכה ולברוח כשהיא חושבת שאתה אהבת אותה
אנונימי
אני לא מסננת אני עונה בלב
לא
וגם אל תעשי את זה זה ככ רשע
וגם אל תעשי את זה זה ככ רשע