התחברות הרשמה

למה שאני מוריד משקפיים מתי שאני מתקלח או סתם מוריד לאיזה רבע שעה אני תמיד אחרי זה מרגיש סחרחורות ועייפות וכאבי ראש

12 בינואר 2022, 14:53
עייפותכאבי ראשמשקפי ראייהעינייםסחרחורת    
תשובה אחת
ירידה בלחץ הדם שיכולה לגרום לתסמינים כאלה ובשילוב זה שאתה בלי משקפיים, לא רגיל ומאמץ את העיניים שלך.
a
aaturemaster
באותו הנושא:
בנות, מוריד לכן שבן לא מתקלח עם סבון?
מתקלח פעם בשבוע. מוריד?
מוריד אם אני מתקלח כל יום?
זה בסדר שאני מתקלח פעם בשבוע?
משקפיים או בלי משקפיים מה אתם מעדיפים?(מוריד/מעלה)
זה לא נורמאלי שאני מתקלח עם חבר שלי?
*כאלה עם משקפיים* כשאתם עושים טיפול שיניים אתם מורידים את המשקפיים?
למה זה מוזר לאנשים לקבל את זה שאני מתקלח פעם בשבוע?
זה מגעיל שאני מתקלח עם אותה מגבת שאני לא מכבס אותה כבר שנתיים?
אנשים שהורידו מספר במשקפיים או מי שמכיר מישהו שהוריד מספר במשקפיים כנסו רגע
זה נורא שאני מתקלח פעם בשבוע?