11 תשובות
להורים שלי אף פעם לא הינ אכפת להם מציונים. העיקר עובר._.
כל ציון מתקבל בברכה אבל ככה אני משערת שמעל 80
לאבא שלי זה 90+
לאמא שלי העיקר שלא נכשלתי
לאמא שלי העיקר שלא נכשלתי
90+
אבל במתמטיקה אם אני עוברת הם מאושרים
אבל במתמטיקה אם אני עוברת הם מאושרים
90+
בכל המקצועות
בכל המקצועות
אני פרפקציוניסטית והם לא..
מבחינתם ציון עובר זה סבבה אבל אני לא אהיה מרוצה
מבחינתם ציון עובר זה סבבה אבל אני לא אהיה מרוצה
100 לול
בשביל אבא שלי 90+ לאמא לא ממש אכפת אבל כן יהיה לה את השיפוט הזה כשאני מקבלת ציון לא טוב
אנונימית
100
מעל 80 זה כאילו ממש אושר.
מתחת זה גם בסדר אבל הם לא יגידו לי שזה לא טוב.
כי אני בעצמי אוכלת סרטים על ציונים גרועים.
אז הם כזה ינחמו אותי סוג של וגידו לי שזה ציון ממש סבבה ושאני אשתפר בהמשך ובבגרות אקבל טוב.
מתחת זה גם בסדר אבל הם לא יגידו לי שזה לא טוב.
כי אני בעצמי אוכלת סרטים על ציונים גרועים.
אז הם כזה ינחמו אותי סוג של וגידו לי שזה ציון ממש סבבה ושאני אשתפר בהמשך ובבגרות אקבל טוב.
באותו הנושא: