8 תשובות
תלמדי מהיוטיוב או שתקחי מורה פרטי אונליין
אם ככה, זה מה שאני יכול להציע: תתרגלי בימים הקרובים מתכונות, הן ברמה יותר גבוהה מהבגרות ולכן זו הכנה טובה, לקראת הבגרות תפתרי רק בגרויות כדי להכיר את הסגנון. כל זאת בלי להיעזר בפתרונות כמובן, כדי לדמות לעצמך את המבחן. אם יש שאלה שתתקשי בה, אל תהססי לשלוח הודעה למורה או לכל אחד אחר שיכול לעזור לך, ותבקשי עזרה, עד שתביני. בהצלחה
שואל השאלה:
בבית ספר שלי אנחנו עושים בגרות שהיא תוכנית ניסוי המורה נתנה קובץ תרגילים מסוים שממנו רק אני יכולה ללמוד
אני לא מצליחה לא להיעזר בפתרונות יש חומר שאני לא יודעת שהמורה אמרה שהיא תעשה איתי אבל אז נכנסתי לבידוד ואחר כך היא שכחה בכלל שאמור להיות לי פרטני איתה ועוד חומר שהיא אמרה בשיעור האחרון שהייתי שהיא תסביר בשיעור הבא אבל נכנסתי כבר לבידוד ופיספסתי ועוד חומר שאני מתקשה מאוד נשאר לי רק נושא אחד לתרגל אבל מה הטעם אם אני לא יודעת את השאר
בבית ספר שלי אנחנו עושים בגרות שהיא תוכנית ניסוי המורה נתנה קובץ תרגילים מסוים שממנו רק אני יכולה ללמוד
אני לא מצליחה לא להיעזר בפתרונות יש חומר שאני לא יודעת שהמורה אמרה שהיא תעשה איתי אבל אז נכנסתי לבידוד ואחר כך היא שכחה בכלל שאמור להיות לי פרטני איתה ועוד חומר שהיא אמרה בשיעור האחרון שהייתי שהיא תסביר בשיעור הבא אבל נכנסתי כבר לבידוד ופיספסתי ועוד חומר שאני מתקשה מאוד נשאר לי רק נושא אחד לתרגל אבל מה הטעם אם אני לא יודעת את השאר
אנונימית
תעשי מאמצים, אין ברירה. תצטרכי להשתדל לתת את ההכי טוב שלך וללמוד לבד דרך האינטרנט או דרך הזום אם את מוכנה לבקש מהמורה. זאת הדרך היחידה שלך להצליח. אפשרות נוספת שאני יכול לחשוב עליה היא לדחות את הבגרות הזו לקיץ ולבקש עד אז תגבורים בבית ספר כשתצאי מהבידוד.. אבל אני לא בטוח שהאפשרות הזו מתקבלת על הדעת מבחינתך
שואל השאלה:
לא נראה לי שיש לי ברירה לעשות בקיץ
חבל שלא נדבקתי על הבגרות במתמטיקה הייתי עושה בנבצרים וככה היה לי יותר זמן ללמוד אבל כמובן עם המזל שלי אני חוזרת שלושה ימים לפני הבגרות
טוב תודה
לא נראה לי שיש לי ברירה לעשות בקיץ
חבל שלא נדבקתי על הבגרות במתמטיקה הייתי עושה בנבצרים וככה היה לי יותר זמן ללמוד אבל כמובן עם המזל שלי אני חוזרת שלושה ימים לפני הבגרות
טוב תודה
אנונימית
שואל השאלה:
ומורה פרטי בזום גם ניסיתי לא מסוגלת במיוחד עכשיו כשאני חולה קשה לי להיות מול המחשב אני לא מרגישה טוב זה עושה לי ממש רע
ומורה פרטי בזום גם ניסיתי לא מסוגלת במיוחד עכשיו כשאני חולה קשה לי להיות מול המחשב אני לא מרגישה טוב זה עושה לי ממש רע
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללמוד מיוטיוב ניסיתי כבר מלא פעמים וקראתי במלא אתרים הסברים זה אף פעם לא מה שאני צריכה או לא מובן
אני לא יכולה ללמוד מיוטיוב ניסיתי כבר מלא פעמים וקראתי במלא אתרים הסברים זה אף פעם לא מה שאני צריכה או לא מובן
אנונימית
יש ערוץ ביוטיוב שנקרא 'עובד לב ארי' שמעלה סרטוני הסבר מפורטים ופתרון שאלות בכל רמות הלימוד, ואפשר גם לבקש בתגובות פתרון על שאלה שהתקשית בה. ממליץ בחום. הסרטונים מעולים ומסבירים בצורה טובה, אפילו אני נעזרתי בהם קצת לבגרות שלי. בהצלחה
באותו הנושא: