5 תשובות
א.
מים עוברים באוסמוזה מריכוז מומסים נמוך לריכוז מומסים נמוך, לכן אם ריכוז המומסים בתאי הדם גבוה מריכוזם בפלסמת הדם, מים יעברו באוסמוזה עם כיוון מפל הריכוזים מפלסמת הדם אל תעי הדם.
מים עוברים באוסמוזה מריכוז מומסים נמוך לריכוז מומסים נמוך, לכן אם ריכוז המומסים בתאי הדם גבוה מריכוזם בפלסמת הדם, מים יעברו באוסמוזה עם כיוון מפל הריכוזים מפלסמת הדם אל תעי הדם.
מים נכנסים מאיפה שריכוז המומסים נמוך לאיפה שריכוז המומסים גבוה
אז א
אז א
זה א
כן זה א'
באותו הנושא: