9 תשובות
תלוי איזה עבודה, ואחרי כמה חודשי עבודה קיבלת שכר כזה.
אבל באופן כללי, כן זה מעולה.
אבל באופן כללי, כן זה מעולה.
שואל השאלה:
מקבלת לפי שעה
מקבלת לפי שעה
אנונימית
שואל השאלה:
מקבלת 28 לשעה
מקבלת 28 לשעה
אנונימית
המינימום הוא 29.12 לשעה. אם נותנים לך פחות זו עבירה
שואל השאלה:
^לאיזה גיל ?
אני עדיין לא 18
^לאיזה גיל ?
אני עדיין לא 18
אנונימית
אז עד 18 זה 25 זה בסדר
לא
כן רצח
כן אבל אם זה לא שכר שעתי זה מתחת למינימום
באותו הנושא: