התחברות
הרשמה
אם אני שותה תה בלי סוכר אני צריכה אחכ לצחצח ??
11 בינואר 2022, 17:28
צחצוח שיניים
שיניים
סוכר
שתייה
קפה
11 תשובות
לט
ה
הנסיכה הפרטית שלך❤
לא חייבת
T
That's right
לא
ה
הנסיכה הפרטית שלך❤
לא
ה
הזאתי ששואלת כל דבר
לא
ל
לּיּ
מה הקשר לא הבנתי
ל
לולוווווו
לא
ו
וויסאם בן ידר
לא נראלי
p
pretty princess
לא, לרוויה
.apathy
לא
א
אין אמריקה בלי אריקה
לא
ס
סתם מישהי בסטיפס__
באותו הנושא:
אני צמאה וצחצחתי שיניים אז אם אני שותה מים אני צריכה לצחצח שוב?
אני שותה ביום 5 כוסות תה בלי סוכר, זה יכול לגרום לי למשהו?
אני צמה אבל שותה (כן אני יודעת שזה מוזר), מותר לי לצחצח שיניים?
אם צחצחתי שיניים ושתיתי אחרי זה תה בלי סוכר, אני צריכה לצחצח שוב שיניים?
עם אני שותה תה ירוק עם סוכר זה עדיין בריא?
אם אני שותה תה בלי סוכר מה זה עוזר לי?
אני שותה חלב וזה ממש מתוק יש מצב שיש בזה סוכר סמוי?
כמה זה מזיק לשיניים אם אני שותה תה (כמובן בלי סוכר) בערב אחרי הצחצוח?
אם אכלתי מסטיק בלי סוכר, לצחצח שיניים שוב?
כמה קלוריות יש בתה?-אני שותה בכוס זכוכית ואני שמה 2 וחצי כפיות סוכר
אני שותה כוס קפה עם חלב סויה וכפית סוכר, זה יותר משמין מחלב רגיל וסוכר?