6 תשובות
משרד הבריאות לא בהכרח שולח הודעה לכל אחד כבר, את צריכה להיות בבידוד
צריכה להיות.
ברור
כן.
ישלחו לך או לאחד ההורים שלך בהמשך
אנונימית