5 תשובות
לא! אשאר בבית בבידוד עצמי
אם נגיד והייתי עושה, כן. בוודאי שאסתובב.
אם זה בשביל אירוע אז כן אבל בכללי לא
אם אני עושה את זה מחשש שיש לי קורונה (יש לי סיפטומים, הייתי במגע עם חולה..), לא.
אם אני עושה את זה כי חייבו אותי לאיזה אירוע, כן.
FML