2 תשובות
לתאיר שלי, יום הולדת שמח ומאושר! ממי שמעריך את הקשר בינינו, כמה הוא חשוב ונהדר, את מכילה את כל אשר בליבי, באוזן קשבת, מרגיעה, מקשיבה ומייעצת, אמפתית ומתחשבת. מקווה שנמשיך בידידות מופלאה ושמחה, אאחל לך מכל ליבי המון בריאות, אושר והצלחה!


זה מה שמצאתי , קצת מוזר אבל זה מה יש
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית