37 תשובות
אני גבר אבל אחלה גוף אחי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אחי
אנונימי
בוא נגיד את זה ככה הלוואי עלי גוף כזה
אנונימי
אם הייתי סטרייטית חד משמעית כן.
ורק שתדע אתה שואל את השאלה הזאת מלא פעמים וזה קצת מעייף לענות את אותה התשובה כל הזמן.
כן כי מי לא יצא עם אימוגי שיש לו משקפי שמש
שואל השאלה:
חחח תודה יא אלוף , בטוח שאתה יכול להגיע לכזה פי שתיים
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ פעם שנייה נשמה
אנונימי
כן
חח יגבר
אנונימי
כן
שואל השאלה:
תודה חברים
אנונימי
סתם כן אחלה גוף
שמע ישראל כן
אה וואי הבנתי אותך אתה מנסה לסחוט מחמאות, פשוט תגיד בצורה ישירה
שואל השאלה:
די אני מוסמק:)
אנונימי
אתה שאלת אנחנו רק עונים.ות
כןןןן
אנונימית
בהצלחה לכן הוא מאנונימי
שואל השאלה:
^ אבל בפרופיל ?
אנונימי
אתה שמת את התמונה לא אנחנו
^ היא לא טועה
עאלק ביישן מידיי
שואל השאלה:
^^^ מה אם אני אגיד לך שבמציאות אני ביישן בקטע מפחיד
אנונימי
אני יאמין לך כי הרבה יותר קל לדבר בטקסט
גם אני ככה
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימי
כמובן
יש לך גוף יותר יפה משל חבר שלי חח
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
שואל השאלה:
חחח , אני יותר מדי ביישן לחרא הזה
אנונימי
למה לא..?
אנונימי
^את לא טועה שאת צודקת
שואל השאלה:
^^^^^ 16 וחצי
אנונימי
לא כי אני נמשכת לבנות וגם כי יש לו 47 אחוז ואני לא סומכת על אנשים שלא מטענים תטלפון ישר איך הסוללה מגיעה ל60 לפחות.
סתם לא יודעת נו יש לו אחלה של גוף
אנונימית
וואי וואי כן ענקי
בן כמה אתה?
אנונימית