התחברות הרשמה

למה אני דומעת כשאני מצחצחת שיניים עם המשחה הזו?

אותה ההרגשה כמו לחתוך בצל
10 בינואר 2022, 23:48
משחת שינייםבצלדמעותעינייםצחצוח שיניים    
3 תשובות
תחליפי משחה
כנראה היא חריפה או משהו
א
אנונימית מספר 4
שואל השאלה:
הטעם עצמו כמו משחות אחרות
אנונימית
כנראה חריפה לך מדי?
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
אני בת 14 ועדיין מצחצחת שיניים במשחת שיניים של ילדים , זה ממש נורא?
כל פעם כשאני מצחצחת שיניים יורד לי דם
אני מצחצחת שיניים במשחה של טום וגרי
למה גם כשאני מצחצחת שיניים יש לי ריח רע בפה?
אני מצחצחת שיניים בלי משחת שיניים עד כמה זה נורא?
מה קורה אם אני מצחצחת עם משחת שיניים לגילאי 1-6?
כשאני שמה משחקת שיניים על חצ'קון לכמה זמן להשאיר את המשחה?
למה אני דומע כשאני מצחצח שיניים?
יורד לי המון דם כשאני מצחצחת שיניים, מה זה יכול להיות?
רק לי יש בחילה כשאני מצחצחת שיניים?
למה כשאני מצחצחת שיניים הן כואבות ממש?