התחברות
הרשמה
אני חולת קורונה ועד עכשיו היה לי טעם רגיל זה הגיוני שפתאום יפסיק לי הטעם?
10 בינואר 2022, 23:04
קורונה
מחלות
וירוסים
בידוד
נגיפים
3 תשובות
הגיוני גם לי קרה
ל
לּיּ
כן
ש
שירel
כן אבל רוב הסייכוים שזה יחזור לך אחרי יומים
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
אכלתי עטלף, אני חולת קורונה עכשיו?
איך אתם מסבירים את זה שנועה קירל התחסנה פעמיים והיא עכשיו חולת קורונה?
התחלתי לשמור שבת עכשיו אני חולת קורונה איך אפשר למצוא תעסוקה אי אפשר לראות חברים וזה?
אני עכשיו גיליתי שאני חולת קורונה אמאלה
זה הגיוני שאני חולת קורונה כבר עוד מעט שבוע ואף אחד מהמשפחה לא נדבק?
הגיוני שאני חולת קורונה ואין לי שום סימפטומים?
עכשיו אני חולת קורונה אבל לא התחסנתי בכלל, אני עדיין אקבל תעודת מחלים?
הגיוני שאני חולת קורונה מאומתת אבל אני מרגישה בסדר?
אני חולת קורונה הגיוני שאני מרגישה מצוין אפילו?
אני חולת קורונה, הגיוני שאין לי תיאבון?
אם אני חולת קורונה אני יכולה לעשות את החיסון כשאני חולת קורונה?