5 תשובות
כן
Vas
קורה לי מלא
וואו זה קורה לי כל כך הרבה פעמים, פעם בכיתי בגלל זה.
אבל אין בתכלס מה לעשות, רק להנות מזה
וואי כן הזמן טסס
קורא לי כל הזמן חח