5 תשובות
כן
קורה לי מלא
וואו זה קורה לי כל כך הרבה פעמים, פעם בכיתי בגלל זה.
אבל אין בתכלס מה לעשות, רק להנות מזה
אבל אין בתכלס מה לעשות, רק להנות מזה
וואי כן הזמן טסס
קורא לי כל הזמן חח
באותו הנושא: