3 תשובות
מה הכוונה? כאילו יש לך שתי תרבויות אתה לוקח את המאפיינים העיקרים של כל אחד והשוואה- דומה, שונה.. אם הבנתי נכון?
שואל השאלה:
אני מניח
אני מניח
אנונימי
חחח אוקי גודלאק:)
באותו הנושא: