6 תשובות
כן
שואל השאלה:
^^חד משמעית!
אנונימית
באמת שהרסו אותה ביחידת המתאבדים 2 זה היה סבל
אנונימית
ביחידת המתאבדים? כן קצת בראשון ובשני די מאוד
בסדרה המצויירת? אולי טיפה אבל היא הייתה דמות מעולה
בקומיקסים? hell nah
אנונימית
שואל השאלה:
ניסו לתת לה יותר מדי אישיות והיא פשוט נראית כמו מטומטמת שמנסה להראות משוגעת.
אנונימית