6 תשובות
כן
שואל השאלה:
^^חד משמעית!
^^חד משמעית!
אנונימית
באמת שהרסו אותה ביחידת המתאבדים 2 זה היה סבל
אנונימית
ביחידת המתאבדים? כן קצת בראשון ובשני די מאוד
בסדרה המצויירת? אולי טיפה אבל היא הייתה דמות מעולה
בקומיקסים? hell nah
בסדרה המצויירת? אולי טיפה אבל היא הייתה דמות מעולה
בקומיקסים? hell nah
אנונימית
שואל השאלה:
ניסו לתת לה יותר מדי אישיות והיא פשוט נראית כמו מטומטמת שמנסה להראות משוגעת.
ניסו לתת לה יותר מדי אישיות והיא פשוט נראית כמו מטומטמת שמנסה להראות משוגעת.
אנונימית
וואו כן