8 תשובות
כי הם אשכנזים
כי הם אשכנזים
שואל השאלה:
מה הקשר?
כי זה לא מקום לשטויות, זה מקום של עזרה, קבלת מענה, וללמוד ולהכיר.

ספאם יכול להרוג אנשים בסוף. יש כאן אנשים לפעמים שממש ''רוצים להתאבד'' , את חושבת שספאם יעבוד במקרה הזה אם אנשים ירשמו סתם דברים? אם סתם כל האתר יהיה מוצף שאלות ותשובות לא רציניות ושטויות, איך אנשים יוכלו לקבל ככה מענה? האתר הדרדר ולא יוכל להתקיים.
כי נאמנים הם נאמנים ואנחנו לא נאמנים אז זאת תשובה מספקת
א. זה חופר ולא מצחיק באמת
ב. לא לזה נועד האתר
ג. אנשים פה מגזימים ומערבים רצח/אונס/התאבדות וצוחקים על שטויות ששאלות אמיתיות מאבדות אמינות ואי אפשר לדעת מי צוחק ומי לא
אנונימית
ספיידרמן אין פה כלכך הרבה שאלות שזה יסתיר את השאלות החשובות
זה מצחיק מידי פעם כשזה קורה כאן כי בתכלס זה אסור..
תחשוב עם כל השאלות היו ספאם כל הזמן..זה חופר,מעצבן,לא מצחיק
והכי חשוב האתר הוא לשאלת שאלות,קבלת מענה ונתינת מענה.
התאר נועד כדי שאנשים יוכלו לבקש עזרה ולקבל עזרה.
האתר היה פשוט מתדרדר ואף אחד לא היה גם רוצה להכנס לפה יותר כי זה היה נמאס ולא יעיל