7 תשובות
שואל השאלה:
זה בנוי על אתר שנקרא שופיפיי
זה בנוי על אתר שנקרא שופיפיי
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה כתב לי את זה כמו נכה
למה זה כתב לי את זה כמו נכה
אנונימי
שמע אני בכלל לא מבין בזה אבל אולי כדאי לך לנסות ואל תבזבז שום כסף על זה
שואל השאלה:
כל הקטע שחייב להשקיע קצת זה לא כזה הרבה בסביבות ה300 שקל
כל הקטע שחייב להשקיע קצת זה לא כזה הרבה בסביבות ה300 שקל
אנונימי
אני לא הייתי עושה את זה אבל אם אתה בטוח בעצמך או שזה שחשוב לך ושווה את זה אז לך על זה אחי
שואל השאלה:
תודה
זה פשוט נראה כמו כסף בחינם מקסימום יפסיד 300 שקל לא נורא
תודה
זה פשוט נראה כמו כסף בחינם מקסימום יפסיד 300 שקל לא נורא
אנונימי
יאלה בהצלחה אח
באותו הנושא: