7 תשובות
שואל השאלה:
זה בנוי על אתר שנקרא שופיפיי
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה כתב לי את זה כמו נכה
אנונימי
שמע אני בכלל לא מבין בזה אבל אולי כדאי לך לנסות ואל תבזבז שום כסף על זה
שואל השאלה:
כל הקטע שחייב להשקיע קצת זה לא כזה הרבה בסביבות ה300 שקל
אנונימי
אני לא הייתי עושה את זה אבל אם אתה בטוח בעצמך או שזה שחשוב לך ושווה את זה אז לך על זה אחי
שואל השאלה:
תודה
זה פשוט נראה כמו כסף בחינם מקסימום יפסיד 300 שקל לא נורא
אנונימי
יאלה בהצלחה אח