הייתי שמח לקבל עצמות ממכם לבילוי בתל אביב בערה לאן כדאי יותר כדאי פחות מה טעים מה לא וכמובן מה הכי כיף :) הבנתי שיש לייזר טג וחדרי בריחה וחדר זעם הייתי שמח שתמליצו לי על עוד מי שמכיר או על מסעדות אוכל או מקומות לאכול בהם משהו באמת טוב . תודה רבה לכל העוזרים