10 תשובות
דאמ שיר טוב
אין לי מושג מי אלו כי אני לא שומע קייפופ אבל שיר נדיר
שואל השאלה:
^אני מכיר כמה שירי קייפופ בסגנון (אם אתה רוצה), ויש להם שירים טובים מאוד (fever זה אולי הכי טוב שלהם, אחריו given-taken)
אנונימי
וואלה אני אנסה
אני אוהב שזה סוג של היפ הופ כזה
תודה אחי
שיר ממש נחמד! בדיוק היום שמעתי אותו לראשונה! אני אהבתי :) אחלה להקה! 3>
שואל השאלה:
^^^היפהופ זה הז'אנר הכי חרוש בלהקות הבנים בקייפופ לול (אני לא מכיר להקות בנות/להקות משולבות/סולואיסטים כדי להחליט אם זה בכל התעשייה, אני מכיר כמה להקות בנות שרוב מה שהן עושות זה היפהופ)
ואין בעד מה
אנונימי
לא אוהבת אותן ולא אוהבת את השירים שלהם
תלמדו לכבד דעות אנשים
אנונימית
אהבתי :))
שיר נדירר
שיר סבבה פשוט לפי דעתי זה לא מתאים לסגנון שלהם שהודיעו שיוצא להם שיר חדש נורא התלהבתי אבל קצת התאכזבתי