12 תשובות
בהצלחה :)
תנשמי עמוק ותביני שזה משהו שהמון אנשים עושים ותביני שאת עושה את זה בשביל לשמור על עצמך
תנשמי עמוק ותביני שזה משהו שהמון אנשים עושים ותביני שאת עושה את זה בשביל לשמור על עצמך
כדאי שתתרגלי עוד מעט יחסנו אותך בכפייה כל חצי שנה
אנונימי
אני גם הייתי ככה בחיסון ובאמת שהוא לא כזה נורא תחשבי שבתכלס החיסון עצמו לוקח שניה ועוד קצת זה נגמר בהצלחה
את לא מפחדת להתחסן?
אנונימי
להסתכל על משהו ולבחון אותו
למשל שעון
להסתכל על הצבעים
לקרוא את המספרים
מה האורך של המחוג
כמה הוא ארוך משאר המחוגים
בתור אחת שיש לה גם חרדות, לי אישית זה עוזר
למשל שעון
להסתכל על הצבעים
לקרוא את המספרים
מה האורך של המחוג
כמה הוא ארוך משאר המחוגים
בתור אחת שיש לה גם חרדות, לי אישית זה עוזר
אגב את לא חייבת להתחסן כרגע את יודעת
אנונימי
תזכרי שזו רק דקירה קטנה שנמשכת פחות מחמש שניות. ..אז זה יעבור בלי שתרגישי אפילו. ותזכרי שאת עושה את זה בשביל לשמור על הבריאות שלך (:
שואל השאלה:
אני לא עשיתי בדיקת דם 7 שנים כי אני מתה מפחד ואני ממש שונאת את זה
אני לא עשיתי בדיקת דם 7 שנים כי אני מתה מפחד ואני ממש שונאת את זה
למה את מתחסנת ?
אנונימי
תקשיבי
עברצי רואקוטן
בדיקת דם כל חודש
בראשונה הייתי שם חצי שעה ועיכבתי את התור
בשניה זה כבר נגמר
כי הבנתי שאני הולכת לבלות שם חצי שנה חודש אחרי חודש
אני בעצמי לא ממש מבינה איך, כי זאת חרדה לא נורמלית
אבל יש שם שעון שכל הזמן הסתכלתי עליו
עברצי רואקוטן
בדיקת דם כל חודש
בראשונה הייתי שם חצי שעה ועיכבתי את התור
בשניה זה כבר נגמר
כי הבנתי שאני הולכת לבלות שם חצי שנה חודש אחרי חודש
אני בעצמי לא ממש מבינה איך, כי זאת חרדה לא נורמלית
אבל יש שם שעון שכל הזמן הסתכלתי עליו
די כבר כל התגובות פה נגד החיסונים מה אתם תינוקות? היא ביקשה דרכים לא לפחד בזמן החיסון כי היא מפחדת ממחט ומהדרך שבה החיסון קורה
די כבר הבנו שזאת הדעה שלכם ושאתם מפחדים מחוסר הידיעה על זה והכל אבל די לדחוף את זה לכל חור שאתם יכולים
זה כבר ממש עבר את הגבול ואתם גם רק מלחיצים אותה יותר
די כבר הבנו שזאת הדעה שלכם ושאתם מפחדים מחוסר הידיעה על זה והכל אבל די לדחוף את זה לכל חור שאתם יכולים
זה כבר ממש עבר את הגבול ואתם גם רק מלחיצים אותה יותר
ואם עוד לא התחסנת אני אנסה לעזור -
דבר ראשון אל תסתכלי על זה, תסתכלי על משהו אחר (חברה שלך שבאה איתך/ הורים)
ותגידי לעצמך מילה אחת בראש ותחזרי עליה הרבה פעמים זה עוזר לי
דבר ראשון אל תסתכלי על זה, תסתכלי על משהו אחר (חברה שלך שבאה איתך/ הורים)
ותגידי לעצמך מילה אחת בראש ותחזרי עליה הרבה פעמים זה עוזר לי
באותו הנושא: